عمومی

ساماندهی جبهه فرهنگی و عملی کردن جهاد تبیین وظیفه همگان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان گیلان در مصلی رشت با بیان اینکه دشمن با ایجاد جنگ‌های داخلی قصد رسیدن به اهداف خود علیه انقلاب اسلامی را دارد اما پیروز نمی‌شود، بیان کرد. کرد: نفوذ فرهنگی را به طرق مختلف در کشور امتحان کرده است اند و همچنان این روش را در دستور کار دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه پیروزی و اقتدار امروز برگرفته از خون شهیدانی مانند سردار سلیمانی و شهید همدانی و مدافعان حرم است، افزود: امروز به کشور تبدیل شده است. im که خیام را به فضای می‌فرستند و توان‌های علمی و زیست محیطی و معدنی و معدنی‌دار کشرور شریانی که ماهواره خیام را به فضا می‌فرستند و ظرفیت‌های و زیست محیطی دارند.

وی با اشاره به اینکه ایران به برکت خون شهدا هم در عرصه نظامی پیروز شده و هم در عرصه علم خود را ثابت کرده است، بیان کرد: دشمن بیکار نمی‌نشیند و راه‌های نفوذ دیگر را می‌کند.

استان گیلان ادامه: در داخل کشور کم داد که به مدافعان حرم توهین می‌کنند و یا در ۸۸ فتنه آفرینی کردند اما ملت ایران این توطئه‌ها را خنثی کرد و سرافراز ماند.

با بیان اینکه با وجود دشمنی که سعی می‌کنم عداری امام حسین را به دلایلی گزارش کنم، کمرنگ جلوه دهد اما در این سال مردم خلاف دشمن را ثابت کردند، گفت: دشمنی از دشمن را بر می‌آید که مردم آن را بر نمی‌تابند و اجازه می‌دهند. نمی‌دهند که خون و راه شهدا کمرنگ شود.

استانداری با بیان اینکه وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها است که کنگره دوم شهدا را به عنوان کنگره اول باشکوه برگزار می‌کند، بیان کرد: انتظار شهدا و نظام از ما این است که چگونه شایسته باشد. ای کنگره دوم را برگزار کرد و تمام اسناد و مدارک را جمع کرد آوریل و به کمک کمک، دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها را در جهت اهداف بسیج می‌کنند.

عباسی با تاکید بر اینکه ساماندهی اقتصاد و مسائل حوزه فرهنگی و عملی کردن جهاد تبیین وظیفه همگان است، افزود: در تریبون‌های نماز جمعه برای خاموش کردن صدای دشمنان و بدخواهان جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهید.

دکمه بازگشت به بالا