اجتماع

سامه یح: بیمارستان‌ها پر شده، پروتکل‌ها را رعایت کنید

یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پر بودن بیمارستان گفت: این بیمارستان آنقدر دردناک است که در گوشه ای از بیمارستان تخت هایی برای درمان بیماران وجود دارد. از مردم می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا سالم بمانند و به کادر پزشکی احترام بگذارند.

همایون سامع یاه در گفت وگو با گزارشگر یک ، اظهار داشت: متأسفانه مردم ما به هر دلیلی از پروتکل های بهداشتی پیروی نمی کنند. این به معنای عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن فاصله های ایمنی است.

او اضافه کرد: “مردم باید بدانند که نه تنها بیمارستانهای دولتی می توانند چندین برابر ظرفیت خود اسکان دهند ، بلکه بیمارستانهای خصوصی نیز ظرفیت پذیرش آنها را ندارند. بنابراین ، اگر قوانین را رعایت نمی کنید ، مراقب خودتان نباشید. ، و هنگامی که بیمار هستید به بیمارستان بروید ، این یک داروی چاره ساز است. احتمال مرگ بدون بستری شدن در بیمارستان وجود دارد.

یکی از اعضای کمیته بهداشت و پزشکی شورای مشورتی اسلامی با تأکید بر اینکه ویروس دلتا به مراتب خطرناکتر از سایر گونه های ویروس کرونا است ، گفت: “این سویه مشکلات زیادی ایجاد می کند و باعث مرگ بیشتر بیماران می شود. بنابراین ، ما ما به شما توصیه می کنیم تا آنجا که ممکن است خانه خود را ترک نکنید ، در حالی که ظرفیت کادر پزشکی محدود است و مردم از این واقعیت که ما به پنجمین قله خود نرسیده ایم بسیار خسته شده اند.

وی بار دیگر از مردم می خواهد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا سالم و ایمن بمانند و به کادر پزشکی احترام بگذارند.

وی گفت: “اگر از پروتکل های بهداشتی پیروی نمی کنید و افراد به ویروس کرونا مبتلا می شوند ، باید بدانید که بیمارستان ها دیگر قادر به پذیرش آنها نیستند.” بیمارستانها آنقدر سخت هستند که ما می توانیم از تخت و تخت در هر گوشه و کنار بیمارستان استفاده کنیم. همچنین تختهایی در راهروهای بیمارستان و حیاط وجود دارد. من می خواهم یکبار دیگر بگویم که پروتکل باید رعایت شود زیرا ظرفیت کامل است و مشکلات زیادی را برای عموم ایجاد کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا