ورزشی

سانیول فرانسوی سرمربی جدید تیم ملی ایران؟

تیم ملی فوتبال اسکوچیچ را به عنوان بهترین مربی می بیند ، اما مطبوعات فرانسه از ویلی سانیول به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ایران نام برده اند.

طبق گزارش شفافویلی سانیول 43 ساله که در سال 2017 بوردو را هدایت می کرد و به بایرن مونیخ نیز کمک می کرد ، دو سال است که در فوتبال RMC کارشناس فوتبال است و اکنون همکاری خود را با این باشگاه اعلام کرده است. شبکه تلویزیونی به پایان رسیده است و او به میدان سبز برمی گردد و تلاش می کند تیم را هدایت کند.

سرمربی جدید تیم ملی فرانسه فرانسه؟
در یک نگاه ، Saniol را می توان مربی در همان سطح Wilmots دانست. ویلموتس به دلیل آگاهی از فوتبال ایران از برخی جهات برتر است. از زمان کارلوس کی‌روش ، فوتبال ایران نتوانسته است مربیانی را با همین نام ، تجربه و دانش استخدام کند.

سانولی با تماس با فدراسیون فوتبال ایران به مقام 33 در فیفا رسید. ایران دیدگاه مثبتی نسبت به Saniole دارد و هنوز تصمیم گرفته شده است که تصمیم بگیرد.

خبرها حاکی از آن است که هرچند فدراسیون فوتبال ایران دراگان اسکود ایربا را به عنوان سرمربی انتخاب می کند ، حضور مربیان مختلف در تیم ملی ایران مانند دی بیاسی آرژانتین ، استراماکیونی و گابریل کالدرون نیز وجود دارد. شایعات در مورد آن وجود داشت.

دکمه بازگشت به بالا