اقتصادی

سخنگوی قوه قضاییه: دولتمردان درباره کاهش ارزش پول ملی و وضع معیشت مردم توضیح دهند

سخنگوی قوه قضائیه به اظهارات رئیس جمهور درباره احضار وزیر ارتباطات پاسخ داد.

به گزارش گزارشگر یک ، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قضائی درباره اظهارات امروز رئیس جمهور درباره احضار وزیر ارتباطات شفاف سازی کرد.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه نه تنها با توسعه و پهنای باند مخالف است ، بلکه با توسعه پهنای باند به ویژه رسانه های داخلی موافق است و یکی از خواسته های مردم است. رونق تجارت در فضای مجازی خیر ، اما همانطور که دادگستری از تولید و رشد تجارت در فضای واقعی حمایت می کند ، رونق تجارت الکترونیکی در فضای مجازی نیز پشتیبانی می کند.

سخنگوی قوه قضائیه تأکید کرد که سیاست کلان قوه قضاییه رونق تجارت در تمام بخشهای جامعه است. “تجارت باید همراه با ایمنی و بهداشت باشد و ما باید برای تجارت ملی ایمنی و بهداشت ایجاد کنیم”.

وی ایجاد ، توسعه و تکمیل شبکه های ملی اطلاعات و پهنای باند را یکی از راه های ایجاد امنیت و سلامت در فضای کسب و کار فضای مجازی دانست و افزود: “روزی ، در متن شبکه ملی اطلاعات ، پهنای باند آن می تواند پاسخگوی نیازها باشد. همه شهروندان باید در کشوری پهناور به نام ایران اسلامی باشند و گفتن مشکوک بودن پهنای باند اصلاً مشکلی ندارد.

با تأکید بر اهمیت قوانین و مقررات ، به ویژه تصویب شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی ، ادامه داد: تلاش ها و سایر افراد را در حاکمیت قانون درگیر کنید. ، برای ایمنی و سلامت مشاغل و رفاه در فضای مجازی ، مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی باید تحقق یابد و کسانی که در برابر سهل انگاری ، سرزنش و سهل انگاری در عمل به نتیجه نرسند ، باید حفظ شوند. آی تی. مسئولیت.

او تاکید کرد. مأموریت و مسئولیت های مربوط به فرد را نمی توان در مصوبات و آیین نامه ها تعیین کرد ، و نباید در قبال نقص خود مسئول باشند.

اسماعیلی افزود: “مقایسه این با جاده ها و بزرگراه ها اشتباه است. ما باید واقع بین باشیم.” دروغ خوب نیست. علاوه بر این ، اگر می خواهید مقایسه کنید ، لازم به ذکر است که ایمنی جاده ها ، ایمنی راه ها ، بهداشت جاده ها و بزرگراه ها در چندین بخش به عهده اداره راه است و اکنون در بعضی از تصادفات علاوه بر این رانندگان ، جاده ها به عنوان سهل انگاری نسبت به از بین بردن راه سازی و مشکلات و وظایف جاده ای دریافت و محکوم شد.

سخنگوی وزارت دادگستری گفت: “ما از مقامات دولتی استقبال می کنیم تا مسئولیت را بپذیرند. اگر آنها می خواهند مسئولیت را بپذیرند ، خوب است که به مردم توضیح دهیم که چرا اوضاع با توجه به کاهش ارزش پول ملی است. شرایط زندگی مردم ، کنترل بازار و مرغ و تخم مرغ. “

به گزارش گزارشگر یک ، حجت الاسلام و حسن روحانی روسای جمهور مسلمانان وی در مورد امکاناتی که فضای مجازی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه کابینه ایجاد کرده است ، اظهار داشت: در این دوره ویروس کرونا ، فضای مجازی به فضای تنفسی برای مردم تبدیل شده است. در این ماه مجبور شدیم به مردم بگوییم که در خانه بمانند و کار خود را تعطیل کنند و به بچه ها بگوییم که به مدرسه و دانشگاه نروند. اگر فضای مجازی نبود ، مردم چه می کردند ، دانشجویان چگونه مطالعه می کردند و مردم در این شرایط سخت چگونه سرگرم می شدند؟

وی افزود: با تشکر از وزیر ارتباطات در اینجا. وزیر ارتباطات جوان و وزیر سابق ما کار بزرگی انجام دادند. پهنای باند یک کار بزرگ و افتخاری برای کشور است. آنها به دلیل پهنای باند نمی توانند از هیچ کس شکایت کنند. ، اگر می خواهید مرا بخورید ، من را بخورید ، پهنای باند به معنای آزادی افراد در تجارت الکترونیکی است: از ثبت سفارش تا بانک های مرکزی و گمرک ، همه کالاها را در انبار ما واریز می کنند. پهنای باند به معنای مبارزه با فساد است و هیچ کس نمی تواند با مبارزه با فساد مخالفت کند ، اگر می خواهید کسی را برای مبارزه با فساد احضار کنید باید با من تماس بگیرید ، نه کشیش من.

روحانی افزود: “من از همه ارتش ها ، نیروها ، شهروندان و کسانی که در برابر یک دولت یا یک دولت قهرمان که برای دولت بد است رقابت می کنند ، می خواهم که شش ماه کار کنند.” کشیش ما وقت قدم زدن بین سه قوه را ندارد. از یک طرف ، در اداره کار کنید. از یک طرف به کمیته کنگره می رود و از طرف دیگر به دادگستری احضار می شود. چه کسی مسئول اجرای قانون است. آنها باید کار کنند و اجازه دهند کار نیمه تمام را انجام دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا