عمومی

سردار در سه اپیزود – گزارشگر یک

در حال حاضر ، سه جنبه از زندگی حرفه ای سردار بسیار مهم است و وی انتظار دارد در هر سه زمینه بهترین نتیجه را داشته باشد.

به گزارش گزارشگر یک دنیای اقتصاد نوشته شده توسط: “سردار آزمون یکی از مهمترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است. این ستاره 26 ساله که حدود 23 میلیون یورو ارزش دارد اکنون با ارزش ترین فوتبالیست کشورمان است. اخیراً نام وی تکرار شده در رسانه های اروپایی. به خصوص که این آزمون برای سومین بار با زنیت سن پترزبورگ قهرمان لیگ روسیه شد ، اکنون بسیاری از رسانه های بین المللی او را پوشش می دهند. در حال حاضر ، سه جنبه از زندگی حرفه ای سردار بسیار مهم است و او بهترین ها را دارد نتایج در هر سه زمینه. من مشتاقانه منتظر آن هستم.

سابقه ویژه: سردار آزمون دو هفته پیش برابر لوکوموتیو مسکو هت تریک کرد و تنها 19 گل به عنوان بهترین گلزن لیگ روسیه بدل کرد. نزدیک ترین مربی او در جدول ، آرتم دزوبا ، مهاجم دیگر زنیت است. ستاره 31 ساله روسی که با سردار دوستانه صمیمی بود. دزوبا 16 گل به ثمر رسانده است و حالا پس از کسب عنوان قهرمانی زنیت ، یک رقابت درون تیمی بین این دو بازیکن برای سرقت کفش های طلای آنها وجود دارد. در این بین ، برتری سه گروه سردار در یک هفته پس از پایان مسابقه بسیار موفق خواهد بود. تست فصل گذشته توسط آقای این گل بود و در صورت پیروزی امسال او اولین بازیکن آسیایی خواهد بود که دو بار در لیگ اروپا گلزنی می کند. در فوتبال ایران علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی پیش از این بهترین گلزنان لیگ های هلند و پرتغال بودند.

انتقال انبوه: همیشه این تردید وجود داشته است که انتقال سردار آزمون به تیم بزرگی در اروپا فقط روی کاغذ اتفاق خواهد افتاد. این بدان معنی است که رسانه ها از حضور وی در تیم های دیگر می نویسند ، اما در پایان آزمایشات در همان لیگ روسیه ، آنها از یک تیم به تیم دیگر منتقل می شوند. همه اینها درست است ، اما این بار میزان اطلاعاتی که رسانه های اروپایی درباره آینده آزمون می نویسند بسیار مهم است و قابل مقایسه با گذشته نیست. گمانه زنی های مختلف در حال حاضر در جریان است. این آزمون می تواند جای ادین ژکو از رم را بگیرد یا به آتالانتا همان لیگ ایتالیا بپیوندد. حالا بیایید بگوییم او واقعاً رمی شد و تجربه ژوزه مورینیو را بدست آورد. چقدر جذاب است! حتی برخی از آن به عنوان یک آزمون جایگزین برای ارلینگ هلند در دورتموند یاد می کنند. مثل شما بچه ها ، ما فقط این را می شنویم و فعلاً نمی دانیم ، اما سردار فقط یک فصل دیگر با زنیت قرارداد بسته و هنوز برای تمدید با او صحبت نکرده است. این بدان معناست که باشگاه روسی احتمالاً در فکر فروش مهاجمان ایرانی است.

بدهی ملی: هر آنچه در دو بخش قبلی خوانده اید در مورد مسائل باشگاهی است ، اما به زودی کارهای مهمی را با سرداران آزمون تیم ملی انجام می دهید. امیدواریم گلزنی این پسر به اندازه زنیت باشد و کوچه صعود کور را برای فوتبال ایران باز کند. برای صعود به جام جهانی ، تیم ملی به ویژه به برتری این مهاجم بین المللی نیاز دارد و مدتهاست که گل های سردار فقط در مسابقات ضعیف و پیش پا افتاده به ثمر می رسد. وی پس از ناکامی در رقابت های جام جهانی ، در رقابت های جام ملت ها درهای رقبایی مانند یمن ، ویتنام و چین را گشود. این آزمون همچنین در دو مسابقه مهم برابر بحرین و عراق موفق به گلزنی نشد. ما امیدواریم که در ماه ژوئن ، صدر روند جزئی گلزنی را به پایان برساند و همانطور که از نام او پیداست ، در بازگشت به عراق و بحرین بازی کند. او خاطرات ملی باشکوهی را مدیون هواداران ایرانی است. مشابه آنچه بزرگانی مانند علی دایی ، خداداد عزیزی و کریم باقری انجام دادند. “ما منتظر هستیم. اکنون زمان آن فرا رسیده است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا