فرهنگی

سردار سلیمانی:جشنواره ملی فیلم ایثار بستر نگاه متعالی به فرهنگ ایثار و شهادت است

سردار سلیمانی: جشنواره ملی فیلم ایثار مبنایی برای نگاه متعالی به فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون فرهنگی و پرورشی بنیاد جانبازان شهادت با بیان اینکه جشنواره ملی فیلم ایثار می تواند به عنوان بستری برای نگاه متعالی به فرهنگ ایثار و شهادت باشد ، افزود: “برای تأثیرگذار بودن ، باید چشم انداز طولانی داشته باشیم.” گفتمان و گفتگو به زبان هنر بسیار مهم و مثر است.

به گزارش گزارشگر یک ، اولین جلسه کمیته سیاستگذاری چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار صبح روز یکشنبه با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس کمیته سیاستگذاری جشنواره برگزار شد.
در این جلسه سردار سلیمانی جشنواره ملی فیلم ایثار را پیروزی خوبی در موضوع ایثار دانست و گفت: در زمینه فرهنگ ایثارگری ، صلاحیت ها ، قوانین و اسناد بسیاری در نهادهای مختلف وجود دارد و همه نهادها نقش ها و وظایفی را تعریف می کنند. اما ما نزد آنها نرفتیم. این جشنواره به پیروزی ما تبدیل شده است که به سراغ آنها برویم و کار با کیفیت بهتری ارائه دهیم.
معاون فرهنگی و پرورشی بنیاد جانبازان شهادت گفت: جشنواره ملی فیلم ایثار می تواند به عنوان بستری برای دیدگاه متعالی فرهنگ ایثار و شهادت باشد. گفتمان و بحث در زبان هنر بسیار مهم و م effectiveثر است. فیلم ها یا سریال ها می توانند زندگی را تغییر دهند ، بنابراین اکنون سیاستی برای توسعه این دیدگاه ها و بحث ها وجود دارد تا بتوانید به این مسائل و موانع توجه بیشتری داشته باشید.
چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار ، رئیس مشورت در سیاست گذاری ، افزود: “هدف ما امسال این است که جشنواره ملی فیلم ایثار نسبت به سال گذشته بهتر باشد ، برخی از آنها معطوف به استفاده از اسناد و قوانینی است که در این زمینه وجود دارد.” ما امیدواریم که سهم ما بتواند زمان از دست رفته را جبران کند و آثار بهتر و م moreثرتری تولید کند.
سولئی مانی با تأکید بر اینکه چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار باید با سه سال گذشته متفاوت باشد ، گفت: آنچه در این نوع جشنواره فیلم مهم است کیفیت و تأثیرگذاری اثر است اما نباید دیدگاه ها محدود شود. جامعه هدف ما متنوع و متنوع است و تنوع ایثارگری گسترده است. بنابراین ، سیاست و تأکید ما این است که جشنواره نباید به تعداد مشخصی محدود شود ، بلکه باید از همه ظرفیت ها استقبال و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.
در این نشست ، سید مرتضی حسینی ، مدیر تاریخ هنر و دبیر جشنواره بنیاد جانبازان شهدا ، گزارشی از 1 تا 3 جشنواره ملی فیلم ایثار ، با تشریح درخواست میزبانی چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار ، ارائه داد. قرار است در ماه اکتبر سال جاری اعلام و اعلام شود و هفته چهارم دسامبر 2016 به عنوان مراسم اختتامیه جشنواره پیشنهاد شد.
پس از جلسه ، اعضای کمیته سیاستگذاری چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار ، که از هنرمندان ، داوران و مدیران رادیو و تلویزیون بودند ، هر یک نظرات خود را در مورد این جشنواره بیان کردند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا