حوادث و رویداد

سرقت خشن از خانه پیرزن در پوشش مامور آب

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد که آنها اعضای باند را که با لباس مبدل به لوله های آب به سرقت از خانواده هایشان پرداختند ، دستگیر کردند.

در گفتگو با گزارشگر یک ، سرهنگ جلیل موقوفه ، وی گفت: “پس از گزارش گزارشی مبنی بر سرقت در منزل که مدتی به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد ، تیم پلیس خلیج فارس در محل حاضر شدند و تحقیقات را در دستور کار قرار دادند.”

وی با اشاره به نتایج تحقیقات توسط پلیس در محل ، گفت: در نتیجه تحقیقات ، مردی خانه را لوله آب نامید اما به محض ورود به خانه ، همدستان وی نیز وارد خانه شده و حمله کردند. دست و پاهای خانه دار پیر و کودکان را ببندید ، حدود نیم کیلوگرم طلا و میلیون ها پول نقد از خانه او به سرقت رفته و فرار کرده است.

این کمک مالی می گوید تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار قرار دارد ، افزود: پلیس خلیج فارس با استفاده از شواهد و روش های پلیس موفق به یافتن سرنخی در مورد این سارقان و شناسایی مخفیگاه آنها شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اخذ مجوز از مقامات انتظامی برای دستگیری این افراد ادامه داد. ماموران با حضور در مخفیگاه این افراد ، چهار نفر از این اعضای باند را طی عملیاتی جداگانه دستگیر و به پلیس منتقل كردند. مرکز فرماندهی.

وی در مورد بازجویی از متهم دستگیر شده اعتراف كرد: “این افراد حدود یك ماه پیش می دانستند كه خانه پیرزن دارای طلا و پول نقد است ، اقدام به سرقت كردند و در زمان مناسب سعی در اجرای آن داشتند.” این مردان خود را به عنوان لوله آب برای ورود به خانه معرفی کردند ، سپس با سرقت از افراد در خانه ، دست و پایشان را بستند و تهدید به فرار کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: دادخواست جداگانه ای علیه هر چهار متهم تشکیل شد. “این افراد برای ادامه روند تحقیقات جنایی و کشف سایر جرایم احتمالی به مراجع قضایی معرفی شده اند.”

این کمک مالی تأکید کرد که شهروندان هنگام باز کردن درب کسانی که خود را عامل آب ، گاز ، برق و غیره معرفی می کنند ، باید هوشیار باشند و گفت که این افراد باید درب را برای داشتن شناسنامه و هولوگرام معتبر باز کنند. به درب عقب بروید و اجازه دهید درب نگاه کند و آن را باز کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا