اقتصادی

سرمایه گذاری به یک میلیون میلیارد تومان می‌رسد

وزیر صمت ارزش توافق نامه منعقد شده در این طرح را در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری های اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر اعلام کرد و طی دو مرحله که تاکنون فقط 450 میلیارد Satman را در اختیار داشت ، گفت: به همان روش ادامه می یابد. اکنون به سرمایه گذاری 11 میلیارد و 740 میلیون دلاری سرمایه گذاری در این کشور رسیده ایم.

به گزارش گزارشگر یک ، به نقل از سخنان شاتا ، علیرضا رزم حسینی در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه شرکت های برتر و سرمایه گذاری های اقتصاد مقاومتی گفت: “دولت باید توسط شرکت های بزرگ و شرکت های برتر ساخته شود. آنها در کشور.

بهبود درآمد طبقه متوسط ​​با ورود به بهترین شرکت ها در زمینه توسعه سرمایه گذاری

وی اظهار داشت که با در نظر گرفتن نتایج ورود شرکت های بزرگ و درجه یک به حوزه سرمایه گذاری در جهت اقتصاد مقاومتی ، درآمد طبقه متوسط ​​اجتماعی را بهبود می بخشد: به گفته رهبران عالی ، برای قدرتمند ساختن کشورمان ، باید اقتصادی قوی داشته باشیم. بدون اقتصاد قوی در بخشهای دیگر ، امنیت اجتماعی) موفق نخواهد شد.

قرارداد 450 میلیارد تومانی تحت شرکت های برتر و برنامه های اقتصاد مقاومتی

دبیر صمت در مورد مراسم امضای مرحله دوم تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری های اقتصادی مقاومتی با شرکت های برتر گفت: ارزش توافق نامه منعقد شده در این دو مرحله فقط 450 میلیارد SAT است و شرکت های بزرگ باید سرمایه گذاری کنند سرمایه اشتغال و تولید را برای بهره برداری افزایش دهید.

معرفی 100 شرکت برتر ذی صلاح با هدف سرمایه گذاری جدید

رزم حسینی با اشاره به معرفی 100 بنگاه بزرگ و با صلاحیت به عنوان هدف سرمایه گذاری جدید ، گفت: “مگر اینکه همه ارکان دولت در جهت توسعه اقتصادی و افزایش تولید تلاش کنند ، این طرح موفق نخواهد شد.” امروزه توسعه اقتصاد و توسعه تولید نیاز به حمایت دولت (نه تنها دولت) دارد ، بنابراین در مراسم امضای این قوه قضائیه و استاندار به عنوان نمایندگان دولت حضور داشتند.

وزیر تجارت ، صنعت و انرژی معتقد است که وزارت صمت باید یک وزارتخانه کوچک باشد (غیر از بوروکرات های اداری) ، وی افزود: “این نباید در سرمایه گذاری تداخل ایجاد کند و از سرمایه گذاران حمایت کند زیرا از نظر اقتصادی پنهان هستند”. در این مدت دستورالعمل های ساعتی و شبانه صادر نشده است و موضوع دستورالعمل های روغن کاری در سایت تولید اولویت دارد.

فعال سازی حراج 6000 معدن راکد یک فرصت جدید سرمایه گذاری است

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده برای حمایت از ورود سرمایه گذاران به بخش تولید ، گفت: “ما طی 50 سال 6000 معدن را آزاد کردیم و از طریق مزایده تحت نظارت نهاد نظارتی مطابق قانون در اختیار افراد واجد شرایط قرار خواهیم گرفت.” یادآوری کرد از شما خواسته می شود آن را فعال کنید.

تحقق تولید 70٪ داخلی در زمینه لوازم خانگی

دبیر صمت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت در زمینه تولید گفت: “در صنعت لوازم خانگی ، تولید در سال گذشته 15 میلیون واحد افزایش یافته ، 70٪ تولید داخلی افزایش یافته و 500 واحد افزایش یافته است. برخی از کسانی که در صنعت لوازم خانگی فعال هستند همچنان عاشق می شوند.

رزم حسینی گفت که اقتصاد با ورود خطوط تولید ، ماشین آلات ، قطعات و تجهیزات به روز می شود. از درآمد 38 میلیارد دلاری سال گذشته ، 26 میلیارد دلار از کالاهای واسطه ای ، خطوط تولید ، مواد اولیه ، اجزا و قطعات حاصل شده است.

واردات 5.5 میلیارد دلار ، تولید داخلی 3.5 میلیارد دلار کاهش یافت

وی در مورد حمایت از تولید داخلی گفت: “2230 تعرفه واردات ممنوع شد ، ما 5.5 میلیارد دلار واردات و 3.5 میلیارد دلار تولید داخلی را کاهش دادیم.”

صدور کارت های ویژه برای تسهیل روند مدیریت 100 شرکت برتر

سا مارت گفت: “قوه قضاییه باید فرش قرمز را به فعالان اقتصادی ، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان گسترش دهد و ما می خواهیم هر زمان که لازم باشد کارت ویژه برای 100 شرکت برتر صادر کنیم.” مقامات فاقد بوروکراسی اداری. برای کاهش تعداد پرونده های قضایی ، زندانهای خالی و جلوگیری از جرایم تأمین اجتماعی ، اقتصاد باید قوی باشد و همه ارکان دولت باید قدرت اقتصادی را تقویت کنند. ما نباید مدیر شجاع و شجاع را ناامید کنیم. ما باید این مدیران را تقویت کنیم ، آنها به کار مداوم نیاز دارند و دولت باید مدیران شایسته را با شرکت ایجاد کند.

با وجود همه تحریم ها و تاجگذاری ها ، اشتغال 124000 نفر در صنعت

رزم حسینی رشد صنعتی 7.5 درصدی را تحت شرایط تحریم و تاجگذاری ذکر کرد و افزود: “با همین شرایط می توان 124000 شغل در بخش صنایع ایجاد کرد.”

ما به یک میلیون تن سرمایه گذاری در این کشور رسیده ایم.

وی همچنین گفت اگر کارها به همین منوال ادامه یابد ما به 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این کشور می رسیم که اکنون 11 میلیارد دلار و 740 میلیون دلار ارزش دارد. بسته مالی وزارت صمت خارج از شبکه بانکی است.

امروز ، تفاهم نامه سرمایه گذاری بین اداره سکوت و پنج شرکت بزرگ به همراه وزیر صمت ، فرماندار ، کنگره و مقامات قضایی و فعالان بخش خصوصی در مرحله دوم برنامه اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر 3 میلیارد تومان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا