عمومی

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر معرفی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مراسم تکریم و تودیع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر امروز یکشنبه با حضور قائم مقام، رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از هنرمندان در محل سالن کنفرانس اداره ارشاد پلدختر برگزار شد.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم، شهرستان پلدختر را از شهرستان‌های دارای ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و هنری استان دانست و اظهار داشت: اینکه یکی از فرزندان بومی به عنوان مدیر فرهنگی شهرستان پلدختر انتخاب شده است جای خوشحالی دارد، امیدواریم با. حضور مدیری جوان و فرهنگی در شهرستان مسند فرهنگ نتیجه درخورشان و شایسته پلدختر حاصل می شود.

رضا نیازی، افزود: انجمن‌های فرهنگی، هنری شهرستان پلدختر نیاز به تحول و احیا دارند که سیاست احیا و تقویت این انجمن‌ها به عنوان بازوی اداره ارشاد نیازمند توجه و حمایت از اهل فرهنگ و هنر است که به نحوی از مدیریت‌های این حوزه در شهرستان استفاده می‌کند. ساز این امر است.

وی، بیان شد: برای فعالیت‌های هنرمندان و توسعه و ایجاد تحول در حوزه فرهنگ در شهرستان نیازمند هماهنگی استان، افراد با شهرداری‌های شهرستان و استفاده از استعدادها و توانایی‌های هنری و تبدیل آنها به بالفعل است.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به حوزه خبر و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: شهرستان پلدختر از موقعیت های خوبی در این زمینه و دارای مطبوعات و پایگاه خبری است که انتظار می رود این حوزه را نیز کمک کند.

بنا بر این گزارش، در این مراسم «رضا نظری» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر معارفه و از زحمات شش ماهه «توران محمدی» سرپرست سابق این اداره قدردانی شد.

دکمه بازگشت به بالا