اقتصادی

سقوط آزاد ارزهای جهان – گزارشگر یک

یورو به‌پایین‌ترین حد در دو دهه اخیر، به دلیل آخرین افزایش قیمت اروپا، بر اساس اطلاعات اقتصادی منطقه، افزایش یافته و بازدهی خزانه‌داری آمریکا باعث کاهش دوباره دلار می‌شود.

ه گزاش ایا، ب یای ازار ت فشار و کاهش ۱ ی ی ای از اا. ی ژاپ یز داه

اقتصاددانان اظهار کرد: پس از یک جهش بزرگ ۱۷ درصدی دیگر در قیمت گاز طبیعی در اروپا و بریتانیا که به نظر می‌رسد تورم را حتی بیشتر می‌کند، خطرات بازگشت اروپا به سمت رکود به وضوح در حال افزایش است.

نگرانی‌ها در مورد واکنش بانک مرکزی اروپا پس از انتقاد یواخیم ناگل، رئیس بانک فدرال، طرح‌های بانک مرکزی اروپا برای محافظت از دارایی آلمان در برابر افزایش نرخ افزایش یافته است.

ک هاپ ، ئی بات بازاهای جهای mufg گف: «« ی ااژی و افزات ش اق ص ص »» ی ا »» »»

نوسانات شدید باعث می شود که ارزش پول مشترک در برابر فرانک سوئیس به کمترین میزان برسد از زمانی که بانک ملی سوئیس سقف ارزی خود را در سال 2015 کنار بگذارد همچنین در برابر استرلینگ نیز کاهش پیدا کند، نگرانی های اقتصادی و سیاسی خود را دوباره کاهش دهد. به زیر ۱.۲۰ دلار رسید.

دلار استرالیا نیز علیرغم اولین افزایش متوالی ۵۰ واحد پایه بهره در طول شبانه‌روز به شدت به شدت کاهش می‌یابد و سریع‌ترین نرخ رشد در سال ۱۹۹۴ در این کشور ثبت شد. دلار استرالیا پس از معامله تا 0.695 دلار در اوایل روز با یک درصد کاهش به ی.69 در حال حاضر نزدیک به هفت درصد در سال جاری کاهش یافته است.

گزارش اکونومیک، جین فولی، استراتژیست Rabobank FX با اشاره به افزایش نرخ‌های بانک‌های مرکزی برای جلوگیری از سقوط ارزهای خود گفت: «ما شاهد افزایش نرخ‌های بزرگ بانک‌های مرکزی بودیم و اکنون صحبت از جنگ‌های ارزی معکوس شده است».

وی افزود: «این ممکن است برای یک ماه از آرزوها نگران کننده باشد، به خصوص اگر فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا را در نظر بگیرید که انتظار می رود در آینده افزایش نرخ بهره را افزایش دهد».

در همین حال، قدرت دلار، ین را به سمت پایین‌ترین سطح ۲۴ سال گذشردو قدرت دلار، در را به سمت پایین‌ترین سطح ۲۴ سال گذشردو قدرت دلار، ین.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا