اقتصادی

سهم ۷۰ درصدی خانه ها از گاز مصرفی استان مرکزی

گزارشگر یک / مرکزی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: 70 درصد گاز محلی در خانه مصرف می شود و با صرفه جویی 10 درصدی می توان نیروگاه شازند را گازرسانی کنیم.

بروز اکرمی گفت: در جلسه برنامه ریزی جامع برای کاهش آلودگی هوا در کلانشهر اراک در تاریخ 20 ژانویه ، مصرف گاز در استان مرکزی 20 میلیون متر مکعب در روز است. گاز محلی ، مصرف داخلی گاز محلی به 13 میلیون متر مکعب در روز می رسد.

“به دنبال ماه نباشیم. اگر مصرف داخلی 10٪ کاهش یابد ، می توان 1 میلیون متر مکعب گاز صرفه جویی کرد و به نیروگاه ها اختصاص داد. در حال حاضر 70٪ مصرف گاز در استان مرکزی مربوط به مصرف است.” خانه ، اما برای کاهش 70 درصدی این مصرف چه کاری انجام داده اید؟

اکرمی با تأکید بر اینکه دیدگاه در این مورد باید ماکروسکوپی و حرفه ای باشد ، گفت: اگر نیروگاه شازند به هر دلیلی آسیب ببیند چه کسی ضرر خواهد کرد؟ مطمئناً همین افراد در اراک تحت تأثیر قرار خواهند گرفت ، بنابراین اگر برای پیشرفت دیگری با یک چیز اشتباه نکنید ، با یک تصمیم منطقی می توانید اطمینان حاصل کنید که نیروگاه گاز بیشتری مصرف می کند. این نیروگاه برای اینکه یک لیتر مازوت مصرف نکند ، به 8 میلیون متر مکعب گاز نیاز دارد و اگر هر روز 10 درصد مصرف برق در استان کاهش یابد ، وضعیت قابل کنترل است.

به گزارش گزارشگر یک ، معاون وزیر دادگستری استان مرکزی موارد زیر را به دلیل تعمیر نیروگاه برق شازند هر زمستان اضافه کرد اما امسال. صنعتی که من می دانم این است که شما نمی توانید این کار را به تعویق بیندازید. اگر نیروگاه سال گذشته کلنگ زنی شد ، باید امسال تعمیر اساسی می شد.

محسن خیرمند گفت: مدارس و دانشگاهها تعطیل و تردد در شب ممنوع است ، بنابراین چرا امسال آلودگی هوا بیشتر از سال قبل است؟ با احتساب عملیات فعلی نیروگاه ، به نظر نمی رسد برخی از کارخانه ها در وضعیت آلودگی هوای اراک ناکارآمد باشند و برخی از اخباری که ممکن است شایعاتی مبنی بر استفاده برخی صنایع و کارخانجات را شایعه کند باید این موضوع را بررسی کنند. این در یک سری آلاینده ها افزایش می یابد.

وی گفت: “متأسفانه ، میزان مصرف گاز سازمان مجری کافی نیست و بهتر است که مقایسه مصرف را انجام دهیم و هشدارهای لازم را به آژانس بدهیم.” در این هفته استفاده از دستگاه خود را کنترل کنید و پس انداز را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا