سلامت و دانش

سه مخاطره کپسول های اکسیژن

معاون فناوری و عملیات بخش اورژانس ملی در مورد سه خطر کپسول اکسیژن هشدار داد.

در مصاحبه ای با گزارشگر یک ، دکتر نوری وی گفت: امروز با اپیدمی بیماری کرونا قلب روبرو هستیم. این یک بیماری است که باعث شده بسیاری از کره ای ها در بیمارستان بستری شوند.

وی ادامه داد: “بسیاری از هموطنان در خانه بستری هستند و تحت معالجه هستند.” این روش های درمانی شامل داروهایی است که توسط پزشک تجویز شده و اکسیژن درمانی است.

معاون فناوری و عملیات بخش اورژانس ملی افزود: “اکسیژن یکی از پایه های درمان بیماری عروق کرونا قلب است.” اکسیژن ساز برای بیماران به شما امکان می دهد اکسیژن را در خانه خود نصب کنید ، که راحت و راحت است. از طرف دیگر ، به دلیل هزینه یا عدم دسترسی به اکسیژن ساز ، ممکن است نیاز به استفاده از کپسول اکسیژن داشته باشیم.

دکتر نوری گفت: “حتی اگر کپسول های اکسیژن برای ما کار کنند و سطح اکسیژن را تأمین کنند ، خطراتی وجود دارد.”

“مهم است که بخاطر داشته باشید دلیل استفاده از این دستگاه بالا بردن سطح اکسیژن بیمار در حد مطلوب 25٪ است.” اگر بتوانیم اکسیژن خون را در این سطح نگه داریم ، به این معنی است که در یک حالت ایده آل قرار داریم.

معاون فناوری و عملیات اورژانس گفت: برای اندازه گیری این عدد می توانید از دستگاه پالس اکسی متر استفاده کنید و می توانید با قرار دادن انگشت خود در دستگاه ، قرائت ضربان قلب و میزان اکسیژن خود را بررسی کنید.

دکتر نوری گفت: “با استفاده از کپسول اکسیژن ، ما با سه خطر جدی روبرو خواهیم شد.” دو خطر در ارتباط با سقوط کپسول اکسیژن وجود دارد. اگر کپسول اکسیژن به درستی تضمین نشده باشد ، وزن زیاد می تواند باعث سقوط و آسیب جدی شود. بعلاوه ، اگر قسمت فشار سنج کپسول اکسیژن شکسته باشد ، ممکن است به دلیل آزاد شدن ناگهانی اکسیژن ، کپسول خارج شود و در صورت آتش سوزی ، خطر بسیار جدی ایجاد کند.

وی در مورد خطر سوم کپسول های اکسیژن گفت: “چربی کمتری در خروجی کپسول هنگام باز شدن اکسیژن منفجر می شود. هنگام تعویض گیج فشار ، چربی موجود در اتصال فشارسنج و کپسول به دلایل مختلف می تواند باعث انفجار شود. بنابراین توجه به این نکات و جلوگیری از وقوع این حوادث ضروری است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا