عمومی

سوء استفاده از مرگ فوتبالیست نوجوان،برای خطرناک جلوه دادن بازی در استادیوم خالی

تقریباً همزمان با داستان ، پهارد مجیدی و امیر گالنو لیگ را بستند و او از عکس مارتین سوءاستفاده کرد نه بازیکن حرفه ای.
خدا رحمت کند همه کسانی که با گرفتن روح و تاج مارتین می میرند ، رحمت می کنند. با این حال چند سوال از فهد مجیدی و امیر گالنویی دارم.

آیا متین فوتبالیست حرفه ای بود و در روزهایی که کرونا گسترده بود به این ویروس آلوده شده بود؟

اگر به جای پرسپولیس در صدر جدول بودید ، آیا باز هم درباره تعطیلی لیگ برتر صحبت می کنید؟

پولاد و شهر کوچرو که تنها یک یا دو امتیاز از شما پایین تر هستند ، آیا فرصتی دارید مثل مصر آسیا شوید؟

گزارشگران و همکارانش تقریباً سه هفته است که در محل کار هستند و مانند هر کس دیگری ، ما در تلاش هستیم چرخ زندگی را بچرخانیم. آیا فوتبالیست ها یک تافتای جداگانه خریداری می کنند که نباید در یک استادیوم پرجمعیت تمرین و رقابت کند؟

آقای مجیدی ، آقای گالنو ایی ، آیا در این زمان با مترو یا اتوبوس مسافرت کرده اید؟ آنها به قدری نزدیک هستند که گاهی می توانند نفس یکدیگر را بشنوند. بسیاری از آنها شما را در زمین تشویق می کنند ، اما شما باید به سر کار بروید. فکر می کنم شما به دنبال بهانه هایی برای پایان دادن به لیگ هستید ، رقبای جدی هستند نه قهرمان.

به گفته دوست خبرنگار ، پیشنهاد می کنید لیگ برتر تعطیل شود و مراکز پزشکی ، سازمان های نظام پزشکی و غیره تعطیل شوند. آیا می دانید چند پزشک و پرستار کشته شده اند؟ آنها جان خود را به خطر می اندازند و دیگر در این دنیا نیستند. آیا آنها انسانهایی نبودند که در خط مقدم مقابله با کرونا جنگیده و تعداد این ویروس ها را کاهش داده و اوضاع را تا حدودی مناسب ارزیابی می کنند؟

در هر صورت ، به زودی رسالت لیگ برتر مشخص خواهد شد. با این حال ، گاهی بهتر است که افراد خود را در جای دیگری قرار دهند و تصمیم بگیرند که همه در کجا قرار نگیرند. از هیچ چیز سوء استفاده نکنید!

251 251

دکمه بازگشت به بالا