ورزشی

سورپرایز آبی‌پوشان در جنوب/ عبور ترسناک پرسپولیسی‌ها از میدان مین/ بلندقامتان با سامورایی‌ها استارت می‌زنند

به گزارش گزارشگر یک؛ هفته گذشته شاهد وقایع زیادی در این ورزش بودیم و در این گزارش به مهمترین موارد اشاره شده است.

برنده هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی فینال لیگ برتر میهمان تیم جوانان اصفهان بود و توانست با شکست 2-1 حریفان خود 48 امتیاز کسب کند و همچنان حضور دارد زیرا اختلاف کمتری نسبت به تیم سپاهان دارد . در رده بندی مقام دوم را کسب کرد.

503

بازنده هفته: صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک بازی لیگ برتر میزبان استقلال تهران بود و با یک گل به حریف باخت و هیچ امتیازی از میهمان به جا نگذاشت. صنعت نفت در 23 مسابقه 26 امتیاز کسب کرده و در رده بندی شرایط بسیار غیرقابل اطمینان دارد.

در حاشیه دیدار صنعت نفت و تیم استقلال

مدیر هفته: یحیی گل محمدی

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه دوم سال در شرایطی از سد ذوب آهن اصفهان عبور کرد که نادیده گرفتن جایگزینی طلایی یایاگل محمدی مدیر پیراهن قرمز پایتخت کار آسانی نبود. در نیمه دوم یحیی مهدی عبدی و شهریار مقانلو را به زمین آورد و توانست صندلی های خود را به سود پرسپولیس بازگرداند و این دو مهاجم در قرمزهای تهران گلزنی کردند.

501

شوک هفته: واقعه اصفهان

تیم فوتبال پرسپولیس به تازگی عازم اصفهان شد و بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس هنوز احساس شد. کاروان تخت جمشید هنگام حرکت با دو اتوبوس به سمت ورزشگاه فولادشار ، توسط نارنجکی که توسط برخی به سمت اتوبوس پرتاب شده بود مورد اصابت قرار گرفت و خوشبختانه این کار به خوبی خاتمه یافت.

85

سورپرایز هفته: آرمان رمضانی

آرماند رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با یک تعطیلات نیم فصل از پرسپولیس جدا شد و توانست در چند ثانیه آخر بازی خود مقابل صنعت نفت آبادان گل پیروزی استقلال را به ثمر برساند. خودتان و طرفدارانتان.

501

پیشنهاد هفته: لیگ ملت های والیبال

بازی لیگ ملت های والیبال روز جمعه در ایتالیا برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود ساعت 15:30 همان روز به مصاف تیم ملی ژاپن می رود. مسابقات مختلف تیم ملی ایران در روزهای مختلف به نوبت انجام می شود.

عکس_2019-06-23_18-55-32

دکمه بازگشت به بالا