بین الملل

سید حسن نصرالله: ایران به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است/ اسرائیل با دم شیر بازی نکند

در سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت لبنان ، دبیرکل حزب الله به رژیم صهیونیستی هشدار داد که با دم شیر بازی نکند.

به گزارش گزارشگر یک به گزارش العالم ، حزب الله دبیرکل لبنان گفت که 42 سال از اعلام آن در ابتدای سخنرانی می گذرد که در قالب یک کنفرانس ویدیویی پخش شد. وی گفت: “انقلاب اسلامی ایران به همه کشورها ثابت کرده است که انقلاب اسلامی در میدان وجود دارد و ملتی با وحدت ، اخلاص و فداکاری می تواند به اتحاد و استقلال برسد.”

وی با اشاره به سالگرد آغاز انقلاب بحرین گفت: “ما نه تنها رهبر به رهبری آیت الله شیخ عیسی قاسم بلکه به بحرینی هایی که برای آزادی خود فداکاری های زیادی انجام داده اند احترام می گذاریم.”

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: “انقلاب بحرین دهمین سالگرد خود را جشن می گیرد و حاکمان این کشور آن را پایه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی قرار داده اند.” مردم بحرین در تلاشند تا کشورهای خود را به حالت طبیعی خود برگردانند و از مسئله فلسطین حمایت کنند.

سید حسن نصرالله به روز شهید مقاومت اشاره می کند و یکی از مهمترین شخصیت های مشترک فرمانده شهید مقاومت این است که در مقاومت ذوب شد و همه سختی ها را تحمل کرد و جان داد. ایجاد و توسعه مقاومت در منطقه.

وی ادامه داد: “ما امروز به عنوان مقاومت توانایی های بالا و پیشرفته ای داریم زیرا فرماندهان شهید برای تحقق برنامه های مقاومت همه شرایط سخت را تحمل کرده اند.” روحیه شهید عماد مغنیه برای پیشبرد نقشه مقاومت مورد نیاز است. امروز برادران حاج عماد نیز همین کار را می کنند.

در مورد توسعه لبنان ، سید حسن نصرالله همچنین برخی از رویكردهای بین المللی كردن این مسئله را مورد انتقاد قرار داد و گفت كه “ما برخی را برای راه حل تحت ماده 7 به لبنان دعوت می كنیم”. [منشور سازمان ملل] برای دولت لبنان این یک دعوت به جنگ است و این درخواست مسئله لبنان را پیچیده می کند. این دعوت به جنگ و اشغال لبنان توسط قدرت های خارجی است. بین المللی سازی مشکلات ما را حل نمی کند ، اما شدت آن را افزایش می دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان می گوید هر حادثه ای در لبنان گروهی را به مقاومت در برابر ادعاهای حزب الله و زنان تبدیل می کند. من از مقاومت مقاومت و طرفداران آن می خواهم که تلافی توهین های آن را نکنند. گروه

وی تأکید کرد که “هر اتفاقی که در لبنان می افتد ، اتهام علیه حزب الله خلاف قانون و شرع است ، و آنچه برای ما در لبنان اتفاق می افتد دور از همه قوانین ، آداب و رسوم است.”

وی گفت: “اتهامات حزب الله ، كه درهای خود را به روی اسرائیل و موساد در لبنان باز كرد ، بی اساس و غیر منطقی است و این رژیم صهیونیستی است كه طبق برنامه ، مانند عراق شهروندان را می كشد. من رد کردم

وی افزود: “به دلیل اتهاماتی كه در چند هفته گذشته علیه حزب الله مطرح شده است ، در قسمت اول بدون توجیه و دلیل با توهین روبرو می شویم و در قسمت دوم نیز اتهاماتی با توجیه اتهامات را می بینیم.”

سید حسن نصرالله گفت: من از همه هواداران مقاومت و فعالان رسانه ای و سیاستمداران که در شبکه های اجتماعی اتهامات را تأیید و انکار کرده اند سپاسگزار و سپاسگزارم.

حزب الله ، دبیرکل بیروت گفت: “اطلاعات نشان می دهد که تحقیقات فنی در مورد انفجار بندر بیروت با کمک یک متخصص بین المللی به پایان رسیده است. قوه قضائیه موظف است نتایج تحقیقات فنی در مورد انفجار بندر بیروت را منتشر کند.” انفجار: شرکت بیمه خسارت به خانواده قربانی پرداخت نکرد و بسیاری از خانواده هایی که در بندر بیروت خسارات ناشی از انفجار را دیدند نسبت به پرداخت غرامت شرکت بیمه شک دارند.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به موضوع تشکیل دولت در این کشور گفت: ترکیب دولت لبنان به نفع همه است.

وی گفت: لبنان نباید این موضوع را با توافق ایران و آمریكا و آمریكا پیوند دهد و بهتر است همه با مسئولیت پذیری در این زمینه عمل كنند. سید مقاومت تأکید کرد: “اگر دوستی واقعاً دوست باشد ، کمک گرفتن برای تشکیل دولت مجاز است.

سید حسن نصرالله در تلاش برای تشکیل دولت جدید از دستاوردهای رئیس جمهور حمایت کرد و گفت که منصفانه نیست که میشل آون را به انجام وظایف و مسئولیت های خود متهم کرده و به دلیل غیرمسئولیت بودن متهم شود.

دبیرکل حزب الله افزود: “همه باید مسئولیت تشکیل دولت جدید لبنان را بر عهده بگیرند و این بی انصافی است که مسئولیت عدم تشکیل دولت جدید را بر عهده ریاست جمهوری لبنان قرار دهیم.”

سید حسن نصرالله در مورد توسعه شبکه های اجتماعی اظهار نظر کرد و از طرفداران مقاومت خواست تا حضوری قدرتمند و قدرتمند در این شبکه ها داشته و با اخلاق اسلامی همکاری کنند.

“ما خواسته های جریان های خاص برای تأمین امنیت برخی وزارتخانه ها را می فهمیم و نگرانی ها از تعلیق یک سوم احزاب سیاسی را درک می کنیم ، اما ما ادعای تشکیل کابینه جدید با 18 وزیر را درک نمی کنیم. تلاش برای متوقف کردن دولت لبنان.

سید حسن نصرالله گفت: “ایالات متحده و رژیم صهیونیستی و متحدانش ارتش الکترونیکی در داخل و خارج از لبنان ایجاد کرده اند که باعث ایجاد آرامش و آشفتگی می شود و صریحاً در مورد آن صحبت کرده است.”

وی در ادامه به توسعه منطقه ای اشاره کرد و گفت که با رفتن “دونالد ترامپ” ، دولت جدیدی در کاخ سفید به قدرت رسید ، تغییرات عمده ای رخ داد و لبنان ، بخشی از منطقه ، دور نیست. این تغییرات و تحولات تحت تأثیر قرار می گیرد.

وی همزمان با تغییر در کاخ سفید ، گفت صهیونیست ها و عربستان سعودی نگران برنامه هسته ای ایران هستند ، در حالی که دولت جدید آمریکا حمایت از جنگ در یمن را متوقف کرده است. این گام مثبتی است که مقامات یمنی برداشته اند.

دبیرکل حزب الله مقاومت ایران در برابر اقدامات سختگیرانه و تحریم های دولت دونالد ترامپ را ستود. “جمهوری اسلامی ایران [در این مدت] او غرور و حوصله نشان داد و ترامپ همچنان منتظر تماس ایران بود! ایران روزهای سختی را پشت سر می گذارد [با مقاومت] عبور”.

سید حسن نصرالله گفت تل آویو و ریاض همچنین از اظهارات و اقدامات ایالات متحده در مورد جنگ با یمن نگران هستند. زیرا مقاومت یمن برنامه های آنها را شکست داد.

وی گفت: “دعوت یمن برای آتش بس گامی مثبت است و آنسا لولا و دولت نجات ملی این کشور بدنبال این امر هستند و این یک مسئله طبیعی و مطلوب است.”

حزب الله گفت كه دولت جدید آمریكا تعامل با چین را اولویت جدیدی قرار داده است. زیرا آن کشور به یک تهدید اقتصادی بزرگ برای ایالات متحده تبدیل شده است.

سید حسن نصرالله با اشاره به داعش و احیای مجدد داعش در سوریه و عراق گفت: “دولت جدید آمریکا به رهبری جو بایدن قصد دارد از این گروه تروریستی برای توجیه وجود خود در این دو کشور عربی استفاده کند ، این اقدام بعدا آغاز خواهد شد ، چون تقاضای عمومی و عمومی برای خروج نیروهای آمریکایی از عراق افزایش یافته است ، بنابراین واشنگتن داعش را به حرکت در آورد.

دبیرکل حزب الله در مورد انتقام شهدا از رژیم صهیونیستی گفت این جنبش هرگز اجازه نمی دهد نیروهایش پایمال شوند و اگر جنگ بر حزب تحمیل شود و روستاها ، روستاها و روستاهای لبنان مورد هدف قرار گیرند ، مقاومت دولت باشد این شهرک صهیونیست ها را نابود خواهد کرد.

وی به صهیونیست ها هشدار داد: “با دم شیر بازی نکنید”. وضعیت داخلی فلسطین اشغالی به دلیل گسترش تاج و شرایط اقتصادی مطلوب نیست و مقاومت هرگز معادله ای را که ترسیم کرد کنار نخواهد گذاشت.

سید حسن نصرالله افزود: “در جنگ های آینده ، جبهه داخلی اسرائیل با چیزی روبرو خواهد شد که از زمان استقرار این رژیم تاکنون ندیده اند.”

“سید مقاومت” رئیس ستاد ارتش كه اخیراً تهدید به مقاومت كرد ، گفت: “اگر او به شهر ما حمله كند ، ما تلافی خواهیم كرد.”

حزب الله با اشاره به عادی سازی روابط بین رژیم های بحرین ، امارات ، سودان و مغرب مد ، گفت اسرائیلی ها موضوع را بزرگنمایی می کنند ، اما این موقعیت مردم است که برای مقاومت مهم است ، نه موقعیت مردم. دولت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا