اقتصادی

شروع مشاغل “غیر ریسک پذیر” ، مشروط به سازش / اعلام نمونه هایی از اتحادیه های پرخطر



معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور بازرگانی تأکید کرد: “براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با تاج ، کار اتحادیه ها مشروط به ثبت نام و تعهد به اعمال معیارهای بهداشتی مصوب وزارت بهداشت است.”

در گفت و گو با گزارشگر یک ، حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: طبق اطلاعیه شماره چهار کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا ، اصناف می توانند ثبت نام و تعهد را برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کورونا در برنامه مسافت آغاز کنند. باهوش کار کردن

معاون وزیر بهداشت ضمن تشکر از حمایت مردم از کاهش ترافیک غیرضروری و تأکید بر لزوم ادامه اجرای مسافت های اجتماعی به عنوان مهمترین راه کنترل بیماری همه گیر کورور ویروس ، وزارت بهداشت ، مبارزه با تاج را برجسته می کند. تعهد به استفاده از دستورالعمل های بهداشتی 23 آوریل در استان های کشور و 30 آوریل در تهران است.

این معلم خیابانی اضافه کرد: برای شروع کار کم خطر در برنامه ریزی از راه دور هوشمند ، کلیه واحدهای صنفی که از روز جمعه (22 فروردین) شروع می شوند می توانند از سامانه salamat.gov.ir برای دریافت دستورالعمل های بهداشتی از محیط استفاده کنند. تأیید کار ، کارمندان ، مشتریها و تعهدات الکترونیکی برای تعهد به پیروی از دستورالعمل های بهداشت تاج.

وی گفت: “پس از تأیید تعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای درمان الکترونیکی تاج و اخذ کد بهداشت از طریق سامانه salamat.gov.ir و نصب آن در واحد صنفی خود ، واحدهای صنفی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.”

این معلم خیابانی افزود: براساس هماهنگی با وزارت بهداشت ، دستورالعملهای مربوط به بهداشت شغلی ، کارمندان و مددجویان کلیه مشاغل و اتحادیه ها برای درمان تاج ، در markazsalamat.behdasht.gov.ir ، در دسترس کلیه واحدهای صنفی و افراد و برنامه ریزی است. ” لازم است نظارت و بازرسی از کاربرد این دستورالعمل ها که طی روزهای آینده به اطلاع عموم می رسد ، نظارت و بازرسی شود.

به گفته معاون وزیر سمات ، کلیه واحدهای تولیدی در بخشهای مختلف کلاس ، صنعت ، توزیع و خدمات فنی که از ابتدای بحران کرونا برای تأمین نیازهای عمومی مردم از جمله غذا ، خدمات فنی و لوازم مشغول به کار هستند. خدمات عمومی ممکن است هنوز هم در این مناطق تحت دستورالعمل ارتباطات سلامت فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت های اتحادیه که از ابتدای بحران ویروس کرونا به دلیل شرایط محیطی و جمع شدن جمعیت در این واحدها اعلام و بسته شده است ، تا زمانی که وزارت بهداشت عادی سازی شرایط را اعلام کند ، ادامه خواهد یافت.

به گفته وی ، طبق گفته وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فعالیت های پرخطر برای شیوع تاج در رشته های صنفی شامل آرایشگاه های مردانه و زنانه ، رستوران ها ، اتاق های پذیرایی و رویدادها ، زمین های بازی ، سرگرمی ، سالن ورزشی ، کافه ، کافه و پیک ، اقامت ، هتل ، استخر ، سونا ، سالن های ورزشی ، سالن های ماساژ و کلوپ ها. ، سینماها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و فرهنگی.

در پایان ، معاون وزیر صمت از کلیه واحدهای تولیدی که تاکنون برای تأمین معیشت مردم کار کرده اند تشکر کرد و بر لزوم توجه و اعمال دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده به واحدهای صنفی کم خطر که طی روزهای آینده افتتاح می شود ، تأکید کرد. .

انتهای پیام


این مقاله بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و وب سایت گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا