استان ها

شرکت آریان فولاد اکسیژن مورد نیاز واحدهای درمانی استان قزوین را تامین می کند

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک از قزوین ؛ حمید وطن دوست ، مدیر تضمین کیفیت و روابط عمومی شرکت نورد آرین فولاد در گفتگو با خبرگزاری گزارشگر یک ، با اشاره به وضعیت سخت هموطنانمان در پنجمین اوج کروناویروس گفت: مردم امروزه بسیار دشوارتر از دفعات قبل هستند.

او اضافه کرد: “بدون شک ، پایبندی مردم به پروتکل های بهداشتی یکی از م strategiesثرترین و م effectiveثرترین استراتژی ها برای جلوگیری از شیوع ویروس جهش یافته کرون است. آنها با یک کروناویروس کشنده سر و کار دارند. لازم است همه بخش ها در زمینه مسئولیت اجتماعی پیشرفت کنند. و با تمام قدرت و توان خود به کادر پزشکی کمک کند.

وطن دوست گفت: “ریشه کنی کرونا مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری متقابل همه ادارات است و خوشبختانه استان ها این تعاملات را ایجاد کرده و شاهد بسیج امکانات برای کمک به بیماران کرونا هستند.

image_2021_8_18-0_13_51_688_pkR

مدیر روابط عمومی شرکت نورد آرین فولاد یادآور شد: مدیریت این شرکت تولیدی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طور داوطلبانه با افراد و کادر پزشکی مطابق مسئولیت اجتماعی پیوسته است و از هیچ گونه کمکی برای تأمین سلامت آنها دریغ نکرده است. شهروند

وی گفت: “از آغاز همه گیری کروناویروس ، مدیریت شرکت نورد آرین فولاد از تمام ظرفیت خود برای انجام تعهدات دینی ، ملی ، اخلاقی و اجتماعی خود استفاده کرده ، به مقامات دولتی کمک می کند و پروتکل های بهداشتی را به طور کامل اجرا می کند و کاملاً آماده است خدمت.”

مدیر تضمین کیفیت شرکت آرین فولاد گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از بیماران کرونری با مشکلات و کمبود اکسیژن روبرو هستند ، بنابراین ما از تمام امکانات خود برای تأمین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان با توجه به توانمندی های شرکت آرین فولاد استفاده کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: به همه شهروندان اعلام می کنیم که در هر منطقه ای که بیماران کرونری با مشکلات یا کمبود اکسیژن روبرو هستند ، شرکت فولاد آرین واقع در محور بوئین زهرا می تواند مستقیماً به اشتهارد متصل شود تا اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت کند. صورت خود را کاملاً آزاد کنید.

وطن دوست اعلام کرد که اکسیژن شرکت آرین فولاد از کیفیت بالایی برخوردار است و 99٪ خالص است و آماده است تا در مواقع نیاز مراکز درمانی و بیمارستان ها به سرعت این نیازها را برطرف کند.

وی گفت: “این شرکت آماده است تا با تجهیزات لازم از جمله تریلر و مخازن 24 تنی به بیماران کرونا خدمت کند و اکنون تولید روزانه حدود 25 تن اکسیژن توسط این شرکت تحت نظارت است و در اختیار واحدهای پزشکی قرار می گیرد.” این مربوط به مدیریت بحران محلی است. “

image_2021_8_17-22_32_4_369_NfN

مدیر داخلی شرکت آرین فولاد یادآور شد: در صورت تعدیل و تأمین زیرساخت ها ، این شرکت آماده است تا اکسیژن مورد نیاز خود را در شهر بوئین زهرا به بیماران و بیمارستان های شهر ارائه دهد.

وطن دوست گفت: چندین دپارتمان این شرکت برای جلوگیری از اختلال در تولید اکسیژن کار می کنند و شرکت آرین فولاد تا عادی شدن وضعیت به اکسیژن رسانی به بیماران کرونری و واحدهای پزشکی ادامه می دهد.

وی قرنطینه ملی اعلام کرد ، حقوق کامل کارکنان را در موعد مقرر که کارخانه به دلیل کرونا تعطیل بود پرداخت کرد و تجهیزات و مخازن ذخیره و تبدیل اکسیژن پزشکی را به بیمارستان استان قزوین تحویل داد. آزاد از استان

وی در سخنرانی دیگری در مورد کارهای خیرخواهانه مدیریت آریان استیل در دو سال گذشته گفت: “یکی از مواردی که در زمان کرونا به آن نیاز داریم این است که قرص ها را در اختیار دانش آموزان ضعیف قرار دهیم تا از عملکرد ضعیف تحصیلی جلوگیری کرده و آموزش هوشمند ارائه دهیم. ابزارها. “این دانش آموزان چندین تبلت IPAD خریداری و به دانش آموزان نیازمند تقسیم کردند.

مدیر داخلی شرکت آرین فولاد گفت: قطعی های مکرر برق این واحد تولیدی بیش از هر واحد دیگری باعث شد تا ما کمتر از 20 درصد از ظرفیت خود را اجرا و تولید کنیم ، اما در این شرایط سخت ما همیشه سخت کار کردیم. این کار به چرخه تولید و کارگران شرکت حداقل آسیب می رساند.

image_2021_8_18-0_14_2_272_k8F

وی افزود: با توجه به پیگیری های اداره سکوت استان ، از مدیریت برق منطقه ای زنجان خواسته ایم تا خدمات رسانی به شرکت آرین فولاد را ادامه داده و از قطع اکسیژن رسانی به بخشهای پزشکی مورد نیاز و بیماران جلوگیری کند. از مسدود کردن یا به حداقل رساندن میزان قطع برق جلوگیری کنید.

پاتریوت آزخارا امیدوار است که با همکاری مقامات برق منطقه ای و زنجان و کاهش قطعی برق ، روند تولید اکسیژن مانند گذشته ادامه یابد و جان بیماران کرونین در شرایط اضطراری فعلی به خطر نیفتد.

دکمه بازگشت به بالا