عمومی

شما خیلی آدم‌حسابی هستی آقای دیاباته!

او یک نوع مانند یک غول است. آنها از دور توسط مردم مورد قضاوت قرار می گیرند ، اما قلب آنها از طلا ساخته شده است. مثل کینگ کنگ چند ماه پیش ، هنگامی که یکی از نیروهای هوایی پشت فرودگاه را به عقب برگرداند و سعی کرد به جای تلافی ، روی زمین پراکنده شود ، به عقب برگشت و رفت.

به گزارش گزارشگر یک ، احسان محمدی Asr-e چیست وی نوشت: “من فردا نمی دانم.” این شرم آور است که وقتی فراز و نشیب های زیادی را در پیش می گیرید ، روی آینده مردم شرط بندی کنید ، اما شیخ دیابات ، مهاجم استقلال ، هنوز “مرد حسابی” است. از افرادی که برای فوتبال شهرت می خرند.

همه سایتهای خبری پر از ناخوشایند با رندی ویل موتز هستند (البته خداست!) ، اما دلخوری مدیران ما که قرارداد را امضا می کنند وجود دارد ، اما اقدامات و سخنان شیخ دیبا در بهترین برنامه های فوتبال برای بچه ها و حتی بزرگسالان در مدارس فوتبال است. می تواند به عنوان یک الگوی آموزشی تدریس شود. او آنقدر نیرومند و مهربان بود که مجبور شد احترامش را بگذارد.

لطفا در مورد ایران مودب باشید. پرسپولیس شایسته قهرمانی است. علی علی فور که در استادیوم لیگ برتر با گل خود گلزنی کرد ، با کلمه “برادر” به او اشاره کرد و گفت “حرکات وی در داخل خانواده انجام شده است و مشکلی وجود ندارد.” “ما احتمالاً برای هر ایرانی دو فنجان یا کفش طلا به ما می دهیم و می گویم این برای شما مناسب است.”

مهمترین چیز این است “آنچه می خواهم به ایرانی ها بگویم و اولویت آنها بشریت است. انسانها برای من از فوتبال مهم تر هستند. بعد از صحبت در مورد بشریت ، می توانید در مورد فوتبال صحبت کنید. مهمترین چیز برای من بشریت است. امیدوارم بدانید “من انسانی هستم ، سایر انسانها جزئی از خانواده من هستند و همه آنها برای من مهم هستند.”

اگر خیلی هیجان زده هستید و می خواهید همین حالا به سبک نوجوانان از سه بازیکن حاضر در دیوار اتاق من عکس بگیرید ، یکی از آنها شیخ دیابات است! آیا ممکن است که او چنین فردی حسابی باشد ؟! و بعضی از ما که اخلاق زیادی نفس می کشیم و ادعا می کنیم که حضرت علی (ع) و دیگران الگوی نقش ما هستند ، به یکدیگر توهین نکنیم ، یکدیگر را نیش بزنیم ، عاشق و همراه بسیاری از طرفداران هیجان زده هستیم. !

او یک نوع مانند یک غول است. آنها از راه دور توسط مردم قضاوت می شوند ، اما قلب آنها از طلا ساخته شده است. مثل کینگ کنگ چند ماه پیش ، وقتی یکی از نیروهای هوایی پشت فرودگاه را به عقب برگرداند ، تلافی نکرد ، نگاهی به عقب انداخت و چون چهره اش افتاد ، رفت و در آن لحظه او را با تمام عزت تحسین کردم.

این عمل و گفتار به ظاهر به شخصیت فردی وی مربوط می شود و نه تأثیر کلاب ورزشی فرهنگی! شاید این سرچشمه خانواده جوان تباری آفریقایی باشد ، که علی رغم خصوصیات خوب خود ، افتخار خود را نشان نداد و اقدامات او چشمگیر نبود. او تحت الشعاع است و با عناوین و لایک ها حریص نیست.

خط بین کشویی روی عرشه و ضربه زدن به فرش در فوتبال بسیار باریک است. شیخ دیابات در ابتدای بازی فصل اندام های غول پیکر گفت: “او نمی داند چگونه یک گربه را لگد بزند.” “او به دلیل هیکل خود به عنوان یک فوتبالیست شناخته نمی شود و از رشته وزنه برداری می آید!”

آنها می گویند و می نویسند که کیفیت ضعیف است و هدف از پذیرش این خرید خیانت به استقلال است. اما اکنون گویندگان این جمله را نادیده می گیرند و جز احترام و هیاهو از شیخ استقلال سخن نمی گویند. مرز بین زندگان و مردگان بین قهرمانان و خائنین این کشور باریک است. ما مردم را صبح ها بر روی شانه های خود حمل می کردیم و عصرها و برعکس به زمین می زدیم!

با یک یادبود بدنی از امیل هسکی انگلیس ، لا سیدی یکینی نیجریه و کاستن یانکر آلمان ، این مهاجم اکنون در بین همه کسانی که “انسانیت بر سر فوتبال” می بینند محبوب است.

“خوشحالم که افرادی مانند او در فوتبال ایران هستند. اینها افرادی هستند که هوا بوی آن زمان را تنفس می کنند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا