اجتماع

شناسایی نقاط حادثه خیز بیجار/با متخلفین قاطعانه برخورد شود

گزارشگر یک/کردستان شهرستان بیجار دستور داد تا حادثه خیز شهرستان بیجار شناسایی و با متخلفین برخور.

احمدرضا قاسمی امروز(۱۱ تیرماه) در جلسه شورای ترافیک شهرستان بیجار که در جلسات جلسات جلسات برگزار می شود از مدیران دستگاه های مربوطه تا ۱۰ روز آتی نقاط حادثه خیز راه ها و خیابان های شهرستان بیجار را شناسایی و نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

قاسمی بیان کرد: در برخورد با هر شخصی باید تدبیر خاص اندیشید از این رو باید تذکرات لازم به پیمانکاران درون شهری و برون شهری جهت رعایت ملزومات قانونی داده شود.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب معابر شهر بیجار تاکید کرد: هر زیر ساختی متولی خاص خود را دارد و هنگام وقوع حادثه باید متولی و نهاد مربوطه حضور داشته باشد و پاسخ دهد.

مدیران بیجار گفت: ساخت راه ها و خیابان ها و همه زیر ساخت ها به دولت می رسد از این رو بهانه هایی از جمله تامین کننده پیمانکار قابل پذیرش نیست چرا که صدها گزینه برای انتخاب پیمانکار پیش روی مدیران است.

وی با اشاره به حادثه تلخ چند روز گذشته واژگونی یک دستگاه خودروی 405 در مسیر جاده همدان به بیجار و جانباختن سه تن اضافه می شود: دستگاه های اداری منتظر حضور در فضای مجازی و اقدام پس از آن نباشند و باید قبل از وقوع حادثه ای غیرقابل تحمل باشد. انجام دهنده.

قاسمی همچنین گریزی به نقش رسانه ها و فعالان فضای مجازی داشت و خاطر نشان کرد: گاهی اوقات معرفی پلاک خودرو برخی از رانندگان متخلف در فضای مجازی می تواند در کاهش آسیب اثرگزار باشد.

فرماندار بیجار در پایان اظهار کرد: دولت حاضر، دولتی عملگر و رئیس جمهور برجسته ترین مقام دولت یعنی رئیس جمهور برای حذف تشریفات از جلسات است به همین جهت بنا به اعتراضاتی بر بی اثر بودن جلسات بر این است که باید جلساتی مثبت باشد. باشد و مصوبات آن اجرا شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا