حوادث و رویداد

شهادت ۲ مامور پلیس در ۱۰ روز اخیر توسط سارقان مسلح در تهران

فرمانده انتظامی تهران امروز در مراسم خاکسپاری افسر پلیس 103 گاندی گفت که دومین شهید نیروی انتظامی پایتخت که در مبارزه با سارقان مسلح و امنیت به شهادت رسیده بود امروز به خاک سپرده می شود. امنیت حفظ می شود ، نمونه ای از شهدا که در این راه فداکاری کردند.

به گزارش گزارشگر یک ، مراسم تشییع جنازه افسران پلیس 103 گاندی که توسط همدستان سارقان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند صبح امروز برگزار شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت صبح امروز در مراسم تشییع شهید یاسر طاهری در مقر پلیس پیشگیرانه پایتخت در میدان انقلاب گفت. یاسر طاهری یک مامور شجاع و باهوش بود که در حین تحقیق در منطقه گشت زنی در بلوار آفریقا ، مردی را کشف کرد که چمدان مشکوکی را حمل می کرد. شهید بزرگوار برای رسیدگی به پرونده وارد عمل شد ، اما متهم با یک دستگاه وانت سعی کرد از محل فرار کند و او زمین خورد و متهم نیز پیگیر شد.

رحیمی افزود: “هنگامی که سرانجام ماشین متوقف شد و شهید طاهری سعی کرد این مرد را دستگیر کند ، همدستان سرقت به یک افسر مومن از پشت شلیک کردند و پنج گلوله شلیک کردند.”

فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه شهید شایسته مدال افتخار است ، گفت: امروز برای ما و خانواده شهید طاهری روز سختی است. چون لانا جوان را از دست دادیم. از خداوند می خواهم به خانواده این شهید صبر عنایت فرماید.

رحیمی در ادامه گفت که یاسر طاهری آخرین شهید نیروهای امنیتی برای تامین امنیت نخواهد بود. این راه را ادامه می دهیم. “ما راهی را که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تعیین کرده ادامه می دهیم و به عنوان سربازان اسلام ، انقلاب و جمهوری اسلامی اجازه نمی دهیم این پرچم بر زمین بیفتد.

رحیمی با اشاره به توطئه دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور گفت: برقراری امنیت داخلی زمانی دشوار است که دشمن هزینه زیادی برای از بین بردن و بر هم زدن امنیت انجام دهد ، اما ما با هم به صحنه می رویم. تمام تلاشت را بکن. »

ستوان یاسر طاهری افسر پلیس 103 گاندی بود که در 16 اوت در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا