عمومی

شهرداری کرج ۲۸ پروژه شاخص دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی اصغر کمالی زاده درباره 24 پروژه مهم و اجرایی که امسال به بهره برداری می رسد در 244 جلسه عمومی که بعد از ظهر چهارشنبه در شورای شهر کرجی برگزار شد ، صحبت کرد. است.

وی بر قیمت سهام تأکید کرد یک بار وی افزود: وی در حال نظارت بر وضعیت این پروژه است و همچنین شش سالن ورزشی را نیز اجرا می کند.

شهردار کرج توضیح داد: طی 28 هفته ، 28 پروژه افتتاح می شود. گانه “ما این پروژه ها را یکی پس از دیگری باز خواهیم کرد.” دلیلی برای انجام پروژه وجود ندارد. تاخیر انداختن بیایید پرتاب کنیم

کمالی زاده شیوع تاج را توضیح می دهد تاخیر انداختن وی چندین پروژه را اعلام کرد و گفت: جمع کننده و انتقام بیا آب سطحی باهنر یکی از کارگران به تاج آلوده بود و باعث شد که کل تیم کارگران به این بیماری آلوده شوند که مدتی کار خود را روی این پروژه متوقف کرد.

درباره تخصیص و دریافت “ال. اعتبار C یا اعتبار مستند 250 میلیارد تومان در بانک شهر برای تکمیل 28 پروژه شامل اتمام پروژه بزرگراه شمالی و پوشش خیابان آزادی رجایی شهر اظهار داشت: “شارك بانك توافق كرده است كه حدود 50 ميليارد تومان مالكيت توسط شهرداري منحل شود و از اين طريق مقداري از بدهي هاي اين بانك عامل كاهش مي يابد.”

شهرداری کرج اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مشاوران شهرداری کرج بتوانیم همه 28 پروژه مهم در سطح شهر را در بازه زمانی مشخص امسال به اتمام برسانیم.

دکمه بازگشت به بالا