اجتماع

شهروندان سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند 

گزارشگر یک/خوزستان رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه بازدید خود از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه گفت:شرایط برای تردد زائران در دو مرز چذابه و شلمچه بسیار مطلوب است و شهروند سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند.

سردار سید کمال هادیانفر ضمن بازدید از دو مرز شلمچه و چذابه اظهار کرد: امروز توفیق این را داریم که به استان خوزستان سفر کنیم و از نزدیک ترین عملکرد همکاران در راه ها و جاده های دو پایانه های مرزی شلمچه و چذابه را شاهد باشیم.

به گزارش گزارشگر یک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: در ابتدا امروز از مرز شلمچه دیدیم که در این مرز بسیار مناسب است، شلمچه به عنوان دومین مرز انتخاب شده زائران برای خروج از کشور و زیارت اربعین حسینی بوده است. ر جاآ کاگی جه جه ز ار ج پاکی، پاز و م ماس ی و و ر ط ای رائ بای.

پلیس راهور فراجا با اشاره به بازدید از مرز چذابه گفت: در این مرز بسیار خوبی وجود دارد، پارکینگ ها کاملاً محصور هستند و از تجهیزاتی مانند دوربین های مدار بسته و نور کافی هستند، در طول مسیر بخش های زیادی جدا شوند. نوشته شده است و کلیه مسیرها پذیرش زائران عزیز را دارند.

وی در ادامه افزود: پلیس فراجا با بیش از 30 هزار نیرو آماده خدمات رسانی به زائران در تمامی مرزهای هوایی و زمینی را دارد و پلیس راهور فراجا نیز با 8 هزار نیرو چه در حوزه پلیس راه و چه در حوزه ترافیک شهری آماده کامل را احراز می کند. کرده است. لازم به ذکر است که تقریباً 95 کیلومتر از راه های اربعینی کشور در استان خوزستان وجود دارد و چه در محورهای اهواز به شلمچه و چه در اجتماعات اهواز به چذابه می رسد و همچنین سایر محورهایی که در استان معین برای انجام وظایف و خدمت آماده هستند. به زائران را دارند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: چهار موضوع را همکاران ما در دستور کار قرار دادند که ابتدا مدیریت صحیح در حوزه ترافیک را داشته باشند بر روی فناوری های روز، دیگر اینکه تلاش می‌کنیم این کار را در طول مسیری که نمی‌توانیم انجام دهیم و ترافیک روانی در حوزه تردد زائران داشته باشیم. باشی و ز ز ه ه ک کاهش صافات چاس چاکه ر اساس گزاش واص ح ۶۵ ز از آن از ه.

پلیس راهور فراجا با تاکید بر این که مردم مدیریت زمان سفر را داشته باشند، گفت: زائران گرامی هرگز سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند و از هم اکنون می سفر خود را آغاز کنند همه مرزها پذیرش زائران را دارند و می کنند. ما پیش می‌کنیم که بالغ بر ۸ و نیم میلیون تردد در مرزها را شاهد باشیم که باید در واقع مدیریت صحیح اتفاق بیافتد و همچنین از طرف مردم وجود داشته باشد تا انشاالله بتوانیم تردد روانی را داشته باشیم.

وی در پایان تقدیر و تشکر از فرماندهی مدیریت استان خوزستان برای خاطرات بسیار خوبی است که در دو مرز شلمچه جذابه از سایر همکاران در پلیس راه و راهور و همچنین بخش های مختلف مدیریت به خاطر تلاش‌های شبانه روز قدردانی می‌کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا