اقتصادی

شهر مهاجران از نظر شاخص های کیفیت زندگی ممتاز است

گزارشگر یک / مرکزی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: “شهرهای مهاجر از نظر کیفیت زندگی در بین شهرهای کشور برتر هستند.”

طاهر کانی به خبرنگاران گفت که امیر کبیر یکی از شهرهای تازه تأسیس 24 دسامبر در یک سفر یک روزه به استان ماکازی و یک کار جانبی برای تعمیرات اساسی یک پروژه اقدام دولتی 500 واحدی در یک شهر مهاجر بود. این امر به بهبود کیفیت زندگی در شهر مانند افتتاح مجموعه های ورزشی ، استخرهای شنا ، آتش نشانی و پروژه های استراتژیک کمک می کند.

وی با بیان اینکه از زیرگذر و دسترسی شهر و تصفیه خانه های فاضلاب آن بهره برداری شده است افزود: ارزیابی وضعیت فعلی شهر نوید افزایش شاخص های مسکن و خدمات شهری در شهر جدید امیرکبیر را می دهد.

طاهرخانی گفت: مسکن ظرفیت زیادی دارد و امیدواریم شهرستان امیرکبیر توانایی خوبی در جبران کمبود مسکن و تأمین مسکن اراک و تعادل بازار مسکن در این کلانشهر داشته باشد.

وی در مورد وضعیت شهر مهاجر گفت: شهرهای مهاجرتی اظهار داشتند که از نظر کیفیت زندگی بین شهرهای سراسر کشور ، سرانه فضای سبز ، قابلیت دسترسی ، فضای فرهنگی ، آموزش و درمان و علاوه بر اجرای برنامه های اقدام ملی مسکن دارای ویژگی های خاصی هستند. برای مهاجران ، این شهر قابلیت های جدیدی برای ثبت نام در آینده دارد تا لوازم مسکن بتواند در منطقه ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه شهرهای جدید کشور با اشاره به اینکه پرونده مسکن آنلاین در استان مرکزی بسته شد ، گفت: “در 18 شهر جدید کشور ، فقط چند شهر هنوز در این پروژه شرکت می کنند و به زودی تکمیل می شوند.”

به گزارش گزارشگر یک ، استاندار مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: 500 واحد در دو شهر جدید امیركبیر و مهاجران برای اجرای و ادامه برنامه اقدام ملی مسكن در استان مركزی مورد بازرسی قرار گرفتند كه می تواند در طی یك سال 500 واحد را تأمین كند. امیدوارم. شما باید یکی از متقاضیان مسکن باشید.

سید علی آقازاده افزود که برای این 500 خانوار پروانه ساخت صادر شده است. پیمانکار پروژه انتخاب شده و اجرا در هفته آینده آغاز می شود.

وی گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان مرکزی در شهر مهاجران ، آماده سازی 6 هکتار زمین در مرحله دوم توسعه شهر ، کلیه زیرساخت ها و تقریباً 6800 واحد مسکونی به ازای هر نفر (ویلا و آپارتمان) می تواند ساخته شود. خدمت کرده و بازدید کرده و به نظر می رسد کار در 20 ماه آینده به پایان رسیده و پیمانکار در حال کار است.

به گزارش گزارشگر یک ، در حالی که معاون وزیر راه و شهرسازی از استان مرکزی بازدید کرد ، زیرگذر دسترسی به شهر امیرکبیر ، مجتمع فاضلاب افتتاح شد و ساخت برنامه اقدام دولت برای 200 واحد در شهر امیرکبیر و 300 واحد در شهر مهاجران آغاز شد. و در شهر امیرکبیر آتش سوزی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا