فرهنگی

شهید سلیمانی قهرمان جهاد تبیین/ سردار نفوذ معنوی در رزمندگان جبهه مقاومت داشت

گزارشگر یک/لرستان مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌های لرستان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی، جهاد تبیین بود، گفت: مقام معظم رهبری سال‌هاست در خصوص جهاد تبیین، حکمرانی اسلام، بیان واقعیات و خدمات نظام نظام به‌ویژه برای نسل‌های نظام جمهوری اسلامی و شهید سلیمانی جهاد تبیین. را از سال‌های شروع قبل کرده بود و همیشه در مساجد با نسل جوان ارتباط داشت.

امیر علی‌حیدر امیری، پانزدهم دی‌ماه در نشست جهاد تبیین کارشناس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: باید ویژگی‌های سردار سلیمانی در ویژگی‌های فردی، اجتماعی و ترکیبی هماهنگی مقاومت تبیین شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی، محور هماهنگ‌کننده در جبهه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه، سیاسی و دیپلماتیک بود، گفت: امروز چند نفر وظیفه هماهنگی و ارتباط جبهه مقاومت را می‌دهند.

امیری با بیان اینکه امروز جهاد تبیین که مورد توجه مقام معظم رهبری است، توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم را خنثی می‌کند، اظهار کرد: سردار سلیمانی، قهرمان جهاد تبیین بود چراکه مقام معظم رهبری سال‌هاست در ویژه جهاد تببین، حکمرانی اسلام، بیان واقعیات و خات ظام ه ی ی ی ظام اکی دار و اار یای جهاز ییال زای ق ل ه اه آه مان جان اار اار اار اار.

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امروز جامعه جهان اسلام و امید مظلومان جهان، جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: نسل جوان به‌ویژه دهه هشتادادی‌ها، نظام‌های نظام را نمی‌دانند و می‌گویند تمام دنیا پیشرفت کرده است، باید با جهاد تبیین، پیشرفت‌های کشور. را در شباهت با سایر کشورها مقایسه می کنند که بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است به درستی پاسخ داد.

وی با بیان اینکه عمده رسانه‌های جهان در اختیار استکبارهای جهانی است و شبکه‌های ماهواره‌ای که بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند، می‌توانند بیلان کار ایران را ارائه دهند که ایران کشور عقب‌مانده است، ادامه داد: در مقابل هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن تمام وظیفه. افراد جهاد تبیین است و این جهاد را باید از خانواده آغاز کرد.

امیری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران موجب بیداری اسلامی شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران الگوی مستضعفین و مظلومان جهان است چراکه در جمهوری اسلامی مستضعفین پرچمدار مسلماً مستضعفین کسانی هستند که سرمایه‌گذاران ممکن است امکان بروز یا عدم استکبار جهانی را داشته باشند. تبدیل شدن و بروز استعدادها و سرمایه‌های آنها را نمی‌دهند این در حالی است که در جمهوری اسلامی ایران از استعدادها شکوفا می‌شود و یکی از رویش‌ها سردار سلیمانی است.

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در زمینه جهاد تبیین فعالیت‌های فراوانی انجام می‌دهد و با نسل جوان ارتباط داشت، گفت: ما نسل جوان را فراموش کرده‌ایم و برای دیگران حقیقت را روایت نکرده‌ایم که دشمنان را روایت کرده‌اند. روایت درست برای نسل جوان بیان شود چراکه جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است.

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان امروز دهه هشتاد و دهه نودی دارای بالا و اهل فضای مجازی هستند، اظهار کرد: در جهاد تبیین باید قدرت اقناع داشته باشید و اجازه دهید دشمنان جوانان را از حقیقت منحرف کنند کمااینکه جوانان امروز واجب است. البته باید بدانیم دهه هشتادی‌ها، دل پاکی دارند و باید آنها را درک کنند.

امیری نفود قلب و ارتباط معنوی در محور مقاومت را از شخصیت های دیگر شخصیت شهید سلیمانی دانست و با بیان اینکه این سر بزرگ اسلام نفوذ معنوی در دل رزمندگان جبهه مقاومت داشت، توضیح داد: حاج قاسم مطیع محض ولایت بود به گونه ای که نسبت به مقام معظم رهبری با وی مانند امام و مأموم بود.

مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه های لرستان با اشاره به اینکه در جنگ ۳۳ روزه برای اولین بار جهان اسلام در مقابل اسرائیل پیروز شد و در این راستا سردار، مقاومت بود، اضافه کرد: در مبارزه با داعش، سردار سلیمانی کمر داعش را شکست و کرد. آمریکا راهی جز به شهادتن سلیمانی نداشت چون سردار سلیمانی سپر با تمام توطئه‌های دشمنان در منطقه بود.

وی با بیان اینکه ده‌ها کشور از داعش حمایت کرده بودند اما شهید سلیمانی داعش را زمین‌گیر کرد، ادامه داد: داعش نیامده بود که برود آمده بود کشور تشکیل دهد اما نابود شد و وقتی در میدان جنگ، سلیمانی را شهید او را ناجوانمردانه کرد. در حالی که مهمان کشور دیگری شهید کرد و به خیال خام خود فکر می‌کرد هژمونی جمهوری اسلامی ایران و مقاومت از بین می‌رود اما امروز شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی خطرناک‌تر است.

امیری با بیان اینکه امروز حاج قاسم یک الگو و سمبل است باید ویژگی‌های وی را تبیین کنیم و از مکتب سلیمانی، سلیمانی‌ها ساخته شوند، گفت: مکتب سلیمانی یعنی سلیمانی‌وار زندگی می‌کند این سردار بزرگ اسلام در رزمندگی ۱۷بار مجروح شد و همیشه سر کرد. نماز دعا می‌کرد، شهید شود.

مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌های لرستان با بیان اینکه کارگزاران زندگی اسلامی در هر لباسی باید سلیمانی‌وار کنند و باید سلیمانی‌ها ساخته شوند، اظهار کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را می‌فهمند، در کنار توجه به مباحث مادی، به مباحث معنوی توجه کرده‌اند. از بیان واقعیات غافل نشوند و بدانند دشمنان در فضای مجازی بر علیه نسل جوان و نوجوان، توطئه می‌توانند نظام را از فرزندان فضای مجازی مدیریت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا