ورزشی

شوک سنگین و باورنکردنی به جامعه ورزش/ درگیری جنجالی ستاره‌های سرخابی/ لژیونرها در اروپا درخشیدند

به گزارش گزارشگر یک؛ هفته گذشته شاهد وقایع زیادی در این ورزش بودیم و در این گزارش به مهمترین موارد اشاره شده است.

برنده هفته: آلومینیوم اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراچ در هفته 12 مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور که در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد ، میزبان تیم پرسپولیس بود و حریفان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و اولین شکست قهرمان مدافع لیگ را از اراکی وایت بدست آورد. سبزیجات … شاهین توکلی و حامد پاکدل آلومینیوم و کمال کامیابی نیا پرسپولیس را به ثمر رساندند.

رقابت تیم فوتبال آلومینیوم اراک-پرسپولیس اراک

بازنده هفته: پرسپولیس تهران

پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا ، تیم فوتبال پرسپولیس که هنوز به شکل ایده آل خود نرسیده بود ، مقابل اراک آل آلومین شکست خورد و اولین باخت خود در لیگ بیستم را تجربه کرد. پرسپولیس در 10 مسابقه تنها 15 امتیاز دارد و برای پیوستن به کورس رقیب چاره ای جز کسب امتیاز باقی مانده تا پایان نیم فصل ندارد.

رقابت تیم فوتبال آلومینیوم اراک-پرسپولیس اراک

مدیر هفته: رسول خطیبی

رسول خطیبی ، مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک که این تیم را به لیگ برتر آورد ، مقابل یحیی گل محمدی مدیر پرسپولیس موفق عمل کرد و توانست اولین شکست حریف را ثبت کند. فصل گذشته خطیبی نشان داد که می داند با شکست تیم استقلال در دو بازی رفت و برگشت با تیم ماشین سازی تبریز ، چقدر می تواند مقابل سرخابی نتیجه بگیرد.

505

شوک هفته: مهرداد میناوند

مهرداد میناوند ، پیشکسوت فوتبال کشورمان ، در اثر بیماری عروق بیماری کرونا قلب درگذشت که شوکی سنگین و باورنکردنی به جامعه ورزش و هواداران فوتبال وارد کرد. میناوند علاوه بر بازی در تیم ملی در تیم های فوتبال پرسپولیس ، اشتورم گراتس و سپاهان نیز بازی می کرد.

بیوگرافی مهرداد میناوند

ستاره هفته: مهدی طارمی

در یکی از 15 هفته هفته لیگ فوتبال پرتغال ، تیم پورتو به مصاف تیم فرانسه رفت و با یک گل به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب اصلی تیم قرار داشت ، در 15 دقیقه تنها گل مسابقه را به ثمر رساند و سه امتیاز در پورتو قرار داد تا مهاجم پرسپولیس این تیم در روز روشن قبل حفظ شود.

501

دروازه بان هفته: علیرضا بیرانوند

از هفته 22 مسابقات لیگ فوتبال بلژیک ، آنتورپ در خانه اوپن بازی کرد و با دو گل پیروز شد. در این بازی علیرضا بیرانوند مدافع ایرانی در ترکیب اصلی آنتورپ بود و 90 دقیقه بازی کرد و او دوباره نمرات خوب و کلین شیت ها را زد. مدافع سابق پرسپولیس امیدوار است که بتواند عملکرد خوب خود را در آنتورپ ادامه دهد.

36

هت تریک هفته: رضا قوچان نژاد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوله در حضور ویلم با حضور بازیکن تعویضی عملکرد قابل توجهی داشت و تیم خود را به سه امتیاز رساند. رضا قوچان نژاد در 13 دقیقه سه بار گلزنی کرد تا هت تریک به یاد ماندنی را به ثبت برساند. گوچی پس از هت تریک با ویلم ، شماره 3 را مقابل دوربین باشگاه زولا نشان داد و توپ را با خود برد.

55

اعتراض هفته: محمد دانشگر

محمد دانشگر ، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که از ابتدا برای آبی پوشان در سایپا بازی می کرد ، نتوانست جلوی شکست استقلال را بگیرد. در آخرین لحظه نیمه اول ، دانشگر به نحوه قضاوت یاسر همرنگ داور به شدت معترض شد و همچنین با کارت زرد جریمه شد. دانش گردو که اعتراض خود را تمام نکرده بود ، در مقابل حنیف عمران زاده قرار گرفت و مانع از دریافت کارت قرمز از داور شد.

مسابقات تیم فوتبال استقلال - سایپا

جنجال هفته: دربی میلان

دو تیم فوتبال ، میلان و اینتر در جام حذفی به مصاف هم رفتند که با جنجال زیادی همراه بود. در دقیقه 45 داور تصمیم گرفت که دیدار رومانیولی با لوکاکو یک اشتباه باشد و یک ضربه آزاد به نازاتوری بدهد اما قبل از گرفتن ضربه ، درگیری لفظی بین زلاتان و لوکاکو بوجود آمد که به درگیری فیزیکی گسترش یافت. بازیکنان هر دو تیم وارد میدان جنگ شدند و این دو را از هم جدا کردند اما این تنش در نزدیکی ورودی رختکن ادامه یافت.

95

هفته اخراج شده: فرانک لمپارد

مركز انگلیسی چلسی ، فرانك لمپارد ، پس از ناامیدی مالك روس و ثروتمند شیرهای اینرومن آبراموویچ از بوروسیا دورتموند و مربی سابق آلمانی توماس توکلس پاری سن ژرمن ، اخراج شد. پایین. چلسی به زودی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید می رود.

28

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

جمعه هفته سیزدهم فوتبال باشگاه های لیگ برتر فوتبال کشور ، تیم استه گلار تهران میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود و تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود. تیم های استقلال ، سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در جایگاه اول تا سوم جدول لیگ بیستم قرار گرفتند.

500

دکمه بازگشت به بالا