ورزشی

شکست فیروزجا در مسابقات سوپر مسابقات 250،000 دلاری کارلسن

در دور سوم مسابقات سوپر مسابقات کارلسن ، علیرضا فیروزاجا پیش از حریف خود را از دست داد.

به گزارش گزارشگر یک ، مسابقات سوپر کارلسن در دور 3 از روز چهارشنبه از ساعت 18:30 آغاز شد. این مسابقات دارای 8 شطرنجباز ، مشهورترین و مشهورترین شطرنج بازان جهان است.

فیروزجا در کلاس 2736 در 32 سالگی مقابل حکارو ناکامورا قرار گرفت. ناکامورا در جهان 18 است. دور اول مسابقه با فیروزجا آغاز شد. در حالی که فیروزجا از نکامورا جلوتر بود ، اتصال اینترنتی علیرضا در یک تصادف غیر منتظره مسدود شد. مفسران بازی معتقد بودند که فیروزجا باید در دور اول این مسابقات پیروز می شد. پس از اتصال به اینترنت به مدت 30 دقیقه ، قاضی تصمیم گرفت بازی را به همین صورت اعلام كند. علاوه بر این ، داور خیلی دیر شده بود تا دو بازیکن بر این بازی مسلط شوند و نتوانستند بازی را ادامه دهند. از طرف دیگر ، اگر پیروزا پیروز می شد ، حریفش اعتراض می کرد.

فیروزا در بازی دوم که با تمرکز بر دلیل دور قبلی تمرکز داشت ، باخت اما همچنان در این دور از وضعیت خوبی برخوردار بود.

در دور سوم که توسط حدود 27000 تماشاگر مشاهده شد ، علیرضا با حریف بسیار قدرتمندی روبرو شد. علیرضا در این دور نتوانست از مزیت خود استفاده کند و در مقابل حریف بسیار قدرتمند باخت.

دور چهارم فیروزجا خوب پیش نیامد و این شطرنج باز با شکست روبرو شد. شاید اگر در دور اول تمرکز خود را از دست دهید ، در دور بعدی هم باخت خواهید بود. فیروزا به شدت نیاز به پیروزی داشت.

Firoozja در این رقابتها گلزنی نکرده و به عنوان چهار بازیکن شطرنج باز آخر شما باید در بازی بعدی پیروز شوید.

نفر اول در دنیای شطرنج به دلیل گسترش تاج و لغو بازی های چهره به چهره تصمیم گرفت رقابت بسیار جالبی را آغاز کند. او تصمیم گرفت این کار را انجام دهد تا احساس نشود که دوستداران شطرنج در خانه بمانند و بسیاری از مسابقات مهم و با کیفیت را لغو کنند. این مسابقات برای هر شطرنج باز در 7 دور برگزار می شود که شامل 4 بازی سریع و 3 امتیاز در صورت کسب مستقیم حریف برنده می شود.

در صورت تساوی 2v2 ، شطرنجباز (آرماگدون) که برنده بازی سرنوشت است 3 امتیاز کسب می کند و بازنده 1 امتیاز می شود.

بعد از دور هفتم ، چهار دوره اول به مرحله نیمه نهایی راه می یابند. نفر اول این مسابقه 70 هزار دلار کسب می کند.

نفر دوم نیز می تواند جوایز 45000 دلاری کسب کند. در این مسابقه به هر شطرنجباز یک جایزه تعلق می گرفت ، بنابراین نفر آخر در این مسابقه 15000 دلار دریافت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا