سلامت و دانش

شیخی: مشکل اصلی در مدیریت کرونا نداشتن دستورالعمل مشخص است

سخنگوی هیئت بهداشتی کنگره گفت ، با بررسی عملکرد دانشکده های پزشکی در مدیریت بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، مشکل اصلی در مدیریت شریان بیماری کرونا ، عدم وجود دستورالعمل های روشن است.

زهرا شیخی در مصاحبه با گزارشگر یک ، در توضیح جلسه عصر امروز کمیته بهداشت گفت: رئیس مجلس شورای ملی. “آقای قاضی زاده یکی از اعضای کنگره ستاد ملی کرونا است. بنابراین مشاور وی دستاوردهای دانشکده پزشکی را در مواجهه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب بررسی کرد و گزارشی را به کمیسیون بهداشت ارائه داد.

وی توضیح داد: این گزارش نتیجه بررسی عملکرد دانشکده پزشکی در 25 ایالت است. اطلاعات مختلفی از جمله تجهیزات و تجهیزات تأمین تجهیزات به دست آمده است و باید به دقت بررسی شوند. جامعه پزشکی همچنین از نحوه پرداخت حقوق و دستمزد شکایت دارد ، حتی اگر آنها به عنوان طرفدار بهداشت با شرایط کرون فراخوانده شدند ، اما پرداخت ها البته انجام نشد.

به گفته شیخی ، وضعیت از استان به استان دیگر متفاوت است ، بنابراین برخی از استان ها امکانات کافی را فراهم نمی کنند ، اما با این وجود ، این استان ها درمان قابل توجهی را برای بیماران ارائه داده اند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت کنگره با تشریح نتیجه جلسه گفت: اعضای کمیسیون بهداشت به این نتیجه رسیده اند که مشکل اصلی در مدیریت تاج ، فقدان دستورالعمل ها و برنامه های خاص است. نباید این تلاش ها را نادیده بگیرید ، اما باید مشکل را نیز برطرف کنید. از طرف دیگر ، حل مشکل پیشگیری باید مورد توجه قرار گیرد و از طرف دیگر طرح شهید سلیمانی اجرا شود. زنجیره انتقال تاج را ببرید.

سرانجام ، شیخی در این نشست گفت كه برنامه كلی اصلاح ماده 22 قانون حمایت از كودكان و جوانان تحت نظارت بدون سرپرست و بی بضاعت تصویب شد. این طرح به عنوان یک کمیته فرعی به کمیسیون بهداشت ارجاع شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا