اقتصادی

صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی

معاون حمل و نقل ، راه و شهرسازی گفت: برای 700 بیمار کرونیایی در مناطق هواپیمایی ، ریلی و جاده ای بلیط صادر نمی شود. “سایر پروتکل های بهداشتی منتشر شده مانند ضد عفونی ، فاصله اجتماعی و غیره به طور روزمره برقرار هستند.”

شهرام آدم نژاد در گفت وگو با گزارشگر یک ، اظهار کرد: اجرای پروتکل بهداشتی روزانه در همه بخش های حمل و نقل از جمله زیرشاخه های جاده ای ، ریلی و هواپیمایی در حال اجرا است و از اوایل دسامبر مسافران در همه زیرمجموعه ها مشغول سفرهای داخلی و برون شهری هستند. من سوالی در این باره دریافت کردم. این لازم است. تهیه بلیط سفر مطابق با اجرای این پروتکل است و کلیه سیستم های فروش بلیط سفر با سیستم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه اجرای پروتکل اخیر درخواست وضعیت مسافران آلوده به ویروس کرونا در چهارشنبه گذشته و شنبه گذشته در منطقه راه آهن در منطقه هواپیمایی تکمیل شده است ، افزود: از اوایل دسامبر بیش از 700 مسافر آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کرده اند. اضافه. در طی 14 روز از اعلام نتایج آزمون ، بلیط صادر نشده است.

معاون حمل و نقل ، راه و شهرسازی ادامه داد. طبق آماری که روزانه در زمینه گندزدایی و گندزدایی در تمام بخشهای حمل و نقل موجود و در دسترس است ، یکهزار و 540 ترمینال مسافربری راه آهن ، جاده ها و ترمینال ها و فرودگاه ها ضد عفونی می شوند و 410 هزار هواپیما وجود دارد. قطارها ، اتوبوس ها ، مینی بوس ها و پلاک های عمومی نیز ضد عفونی می شوند.

آدامنژاد گفت: “از روز اول اطلاع رسانی در تمام مناطق ، رعایت فاصله اجتماعی انجام شده است که در منطقه راه آهن با 50٪ ظرفیت مسافر ، در ابتدا در منطقه هواپیمایی انجام شد و دو خط آخر کابین خالی مانده و پروتکل زیر من شاهد اجرای آن بوده ام. ” ما برای رسیدن به محدودیت 60٪ در پذیرش مسافر تازه وارد بودیم. صنعت هواپیمایی کشور مشارکت بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: در اجرای این پروتکل ، وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات همکاری لازم را انجام داده و کلیه پروتکل های لازم را اجرا و به ما اطلاع می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا