فرهنگی

صحبت های رابعه اسکویی پس از ابتلا به کرونا

لاویا اسکویی ، که می گوید تاج تاج را به راحتی گرفته است ، گفت که پس از دوره قرنطینه به کار خود بازمی گردد.

اسکویی که در سریال “هشت آباد” با نام سابق “نوروز رنگارنگ” در مشهد به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان حضور داشت ، چند روز پیش اعلام کرد که از بیماری عروق کرونا ویروس قلب رنج می برد و هم اکنون در هتلی در مشهد قرنطینه شده است.

بازیگران سینما و تلویزیون درباره حضور بازیگرانی که در پروژه تلویزیونی کرونا ظاهر شده اند ، به گزارشگر یک گفتند: “هر هفته پروژه را آزمایش می کنیم.” این بیماری است که خیلی نمی توان آن را انجام داد. هر چقدر مشاهده کنید ، از آنجا که این یک بیماری عفونی است ، احتمال عفونت وجود دارد و نمی توان اقدام خاصی انجام داد.

وی گفت: “از اوضاع جسمی که از بیماری عروق کرونا ویروس رنج می برد متشکرم. من تاج را راحت گرفتم. هنوز دوره قرنطینه به پایان نرسیده است ، اما من هر بار به کار خود برمی گردم.

اسکویی درباره طرح بیمه کرونا برای بازیگران گفت: “وقتی به پروژه بپیوندید ، تمام هزینه ها در پروژه لحاظ می شود.” این خود بیمه تاج است. تفاوت در چیست؟ تولید کننده ما ، آقای Ta Holian ، آنقدر شیرین است که تمام هزینه ها را می تواند بپردازد.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط کار بازیگران چگونه در دوران تاج تغییر کرده است؟ “شرایط کار مانند گذشته است و هیچ تفاوتی وجود ندارد. مثل قبل ، ما 12 ساعتی را که باید کار کنیم ، معمولاً همیشه کمتر کار می کنیم ، اما ساعت کاری کمتر از قبل نیست. این کنوانسیونی است که در فیلم و تلویزیون وجود دارد.

وی در پایان گفت: “من در هتلی منزوی از خانواده ام دور هستم و شرایط سختی دارم اما غذا و دارو کم می کنم.”

به گزارش گزارشگر یک ، سریال رنگارنگ نوروزی به سفارش علی مسعودی برای نوروز 1400 به سفارش گروه فیلم و سریال در مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) تولید خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا