اقتصادی

صنایع پیشرفته کشور ۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهند

گزارشگر یک / مرکزی رئیس و مدیر عامل هیئت مدیره شرکت مادر متخصص در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از نیاز مالی 700 میلیارد SAT به صنایع پیشرفته در سراسر کشور خبر داد.

رضا نقی پور اصل در بازدید از دو شرکت دانش بنیان ، ارسطو و بهانسار ، تولیدکنندگان مواد دارویی و دارویی در شهر صنعتی کاوه در روز چهارشنبه ، 10 دسامبر ، به خبرنگاران گفت: شرکت های دارویی کشور داروهای متنوعی تولید می کنند.

فعالیت های شرکت دانش بنیان توسط متخصصان ذی صلاح و دارای حداکثر اختیار در شرایط تاج گذاری و تحریم ها انجام می شود ، این حرکات و تلاش ها برای دستیابی به جهش های تولید در 2-3 شیفت انجام می شود.

وی گفت: تبدیل تحریم ها به فرصت ها و دستیابی به اعتماد به نفس و خودکفایی نتیجه فعالیت در سطح تولید و صنعتی در زمینه تاج گذاری و تحریم است. تلاش مضاعف و حداکثر توان این مانع را برطرف کرده است.

نماینده شرکت مادر صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به تولید محصولات پیشرفته توسط شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: شرکت مادر صندوق حمایت از صنایع پیشرفته وظیفه دارد با ارائه تسهیلات برای افزایش تولید از بخشهای صنعتی و تولیدی کشور حمایت کند. با بهبود کیفیت کالاها و صنعت کشور به یک واحد رقابتی در جهان تبدیل شده است.

وی از آمادگی شرکت مادر صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای ارائه تسهیلات به صنایع پیشرفته خبر داد و گفت: “پس انداز پول ، ایجاد اشتغال ، صادرات گرا و جلوگیری از واردات بی رویه نتیجه فعالیت های صنایع پیشرفته کشور است. برای یافتن طرف صادرات.” علاوه بر رفع نیازهای داخلی ، ضروری است.

نقی پور اصل با اشاره به افزایش اشتغال زایی در استان مرکزی و کاهش نرخ بیکاری به دلیل فعالیت های پیشرفته صنعتی در استان اظهار داشت: خوشبختانه نرخ بیکاری 6.8 در استان مرکزی رقم بسیار خوبی است که پویایی تولید ، صنعت و ایجاد را نشان می دهد. فرصت های شغلی زیادی وجود دارد.

وی افزود سال گذشته ، شرکت مادر صندوق پشتیبانی صنعت پیشرفته از 105 شرکت دانش بنیان حمایت مالی کرد. در نه ماهه نخست سال جاری ، تقریباً 87 شرکت دانش بنیان از حمایت مالی برخوردار شده اند.

وی گفت: طبق آخرین آمار ، نیاز مالی کشور برای حمایت از صنایع پیشرفته 700 میلیارد تن است و امیدواریم بخشی از این نیاز مالی باشد که توسط شرکت مادر صندوق تأمین می شود. توسط صنایع پیشرفته تأمین می شود.

نقی پور اصل درخواست افزایش سرمایه در حمایت های مالی از جمله شرکت مادر صندوق حمایت از صنایع پیشرفته سازمان برنامه و بودجه را دارد و افزود: “با حمایت دولت می توان کسری مالی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را جبران کرد.”

وی افزود: “از زمان تاسیس شرکت مادر صندوق حمایت از صنایع پیشرفته 1833 پروژه تأمین اعتبار شده است و 90 پروژه در پایان سال در دست بررسی هستند و ما در كمترین زمان ارائه تسهیلات و حمایت مالی را ترویج خواهیم كرد.” می تواند رخ دهد.

یک مقام رسمی گفت: “ما مطابق قانون برای ایجاد سرمایه گذاری خارجی در کره پشتیبانی مالی خواهیم کرد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا