فرهنگی

عزم دولت در «آزادسازی حریم دریا» در «مبارزه با فساد اجتماعی» هم نمایان شود

گزارشگر یک/قم تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر همراهی را میطلبد، گفت: اکنون در دولت دولت وجود غیرت دینی را احساس می کنم به صورتی که طی 20 روز طرح مهم آزادسازی حریم دریا را انجام داد و باید همین روحیه جهادی و عزمی که در این کار وجود دارد در برخورد با شوفاسد اجتماعی هم همین روحیه جهادی و عزمی را که در این کار وجود دارد دردناک است.

آیت الله سید محمد سعیدی در نشست تودیع و معارفه دبیر ستاد امربهمعروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: باید نسبت به شهر قم مطالب رهبر معظم انقلاب مورد نظر باشد. به ظاهر قم نگران بودند و این مطالب نباید در کنار دیگر مطالب نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: برخی با انگیزه ترویج دین خدا آماده خدمت هستند و بسید از این ظرفیت.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر همراهی شخصی را میخواهد، افزود: اکنون در این دولت وجود غیرت دینی را احساس می کنم به صورتی که طی 20 روز طرح مهم آزادسازی حریم دریا را انجام داد و باید همین روحیه جهادی و عزمی را انجام دهد. که در این کار وجود دارد را در برخورد با مفاسد اجتماعی قرار می دهد.

سعیدی افزود: عدهای ناآگاه هستند و باید به آنها آگاهی داد ولی عده های مغرض هستند و با افراد مغرض باید برخورد قاطع کرد و اگر اینجور نباشند نمی توانم جلوی آنها را بگیرم.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر امر شخصی نیست بلکه یک کار الهی و شرعی است و از خدا باید کمک بگیریم و ارتباط مان را با خدا خوب کنیم چرا که می خواهند امر به معروف و نهی از منکر باشند. این نیرو را در خود ایجاد کرده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا