اقتصادی

علیزاده: به دنبال راه حلی برای کاهش قیمت ارز هستیم

عضو کمیته اقتصادی مجلس شورای ملی بر تصمیم جدی این کمیته برای ساماندهی بازار ارز و مسکن تأکید کرد: وی ادامه داد: حتی در روزهای غیر کار مجلس شورای ملی ، ما سعی می کنیم راه حلی مساعد برای به دست آوردن قیمت ارز پیدا کنیم.

در مصاحبه گزارشگر یک ، محسن علیزاده با اشاره به اولویت های اقتصادی کشور و نقش کمیسیون اقتصادی در ساماندهی این شرایط گفت: “در کمیته اقتصادی ، اولویت ها را برای رسیدگی به این موضوع مشخص کردیم. یکی از این اولویت هایی که من با آن روبرو هستم ، بهبود وضعیت ارز است ، بنابراین حتی در روزهای غیر کاری در کنگره ، سعی کنید یک راه حل سودمند برای پایین آمدن قیمت ارز در کمیته با کارگروه ها و بانک های مرکزی در شورا پیدا کنید.

“به عنوان اولویت دیگر ، به منظور بهبود شرایط زندگی مردم ، ما در دستیابی به راه حل مطلوب برای کاهش قیمت خانه خود متمرکز شدیم.” برای به دست آوردن نتایج مطلوب در این زمینه ، به مسئله مالیات بر درآمد مسکن توجه خواهیم کرد. ما معتقدیم که اگر این 2.5 میلیون واحد خالی را در ایالات متحده آمریکا مالیات دهید ، این واحدها در چرخه عرضه قرار می گیرند و قیمت ها در منطقه کاهش می یابد. پس از اعمال مالیات ، دیگر خانه ها با قیمت های نجومی ارائه نمی شوند ، برعکس ، دست بازرگانان و کارگزاران املاک و مستغلات کوتاه می شود و گاهی اوقات قیمت معاملات کاذب در معاملات سوریه افزایش می یابد.

عضو کمیته اقتصادی کنگره گفت: “اولویت دیگر ما اصلاح نظام مالیاتی و بانکی کشور است.” در حال حاضر اقدامی در این زمینه انجام شده است و ما به آن کاستی خواهیم پرداخت و اقدامات مورد نظر خود را در این زمینه نیز انجام خواهیم داد. موضوع دیگری که به کمیته ارجاع داده شد و مورد بحث قرار گرفت بقایای دادگستری بود. ما جلسه‌ای را برگزار کردیم و از مسئولان ذیربط در این زمینه دعوت کردیم تا این موضوع را بررسی کنند و طی چند هفته به نتایج مطلوب برسند. برای تأیید به دادگاه عمومی مجلس ارسال کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا