اقتصادی

عملیات احداث نخستین درمانگاه سلامت استان مرکزی در ساوه آغاز شد

گزارشگر یک / مرکزی ساخت اولین کلینیک های بهداشتی مربیان ساوه در مراسمی در شورای اسلامی با حضور استاندار مرکزی ، نمایندگان مردم ساوه و زرندیه و گروه مدیریت منطقه آغاز شد.

در شورای اسلامی روز سه شنبه ، 9 دسامبر ، نمایندگان ساوه و زرندیه با اشاره به دانش آموزان زیادی در ساوه گفتند: “کمبود نیرو و فضای آموزشی دو موضوع اصلی در آموزش و پرورش ساوه است”.

حجت الاسلام محمد سبزی افزود: “مشارکت اهدا کننده بخش قابل توجهی از تقاضای شهر برای فضاهای آموزشی را برآورده کرده است و نیاز به اهدا کنندگان بیشتری در حل این مشکل است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه همچنین گفت: این پروژه در زیربنای 500 متر با مشارکت سه خیر در طی یک سال در قالب یک پروژه آجر آجر در 1000 مترمربع زمین اهدا شده توسط حبیب الله محلوجی ، یکی از اهدا کنندگان ساوجی ساخته شده است. . و با تجهیز تجهیزات آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

ابراهیم فراشیانی درمانگاه ها و مدارس بهداشتی را نقطه عطفی در تعامل و همکاری بین آموزش و بهداشت دانست. هدف آن فراهم آوردن شرایط استاندارد برای فضا و تجهیزات اندازه گیری دانش آموزان ، به ویژه اتاق Echart برای بینایی و اتاق انزوا برای شنوایی بینایی سنج است. رادیولوژیست ها ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به دانشجویان نیازمند ، تهیه فضا و تجهیزات برای دانشجویان برجسته ، ایجاد بنیادی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و توصیه دانشجویان مشکوک به دریافت خدمات پزشکی .

او اضافه کرد: “این پروژه خیرخواهانه به 1.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد كه كاملاً توسط خیرین تأمین می شود و همزمان 8 پروژه دیگر نیز همزمان با این پروژه در آموزش و پرورش ساوه اجرا می شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا