بین الملل

عملیات موشکی نیروهای یمنی علیه اهداف نظامی در جده

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین گزارشگر یک ، منابع محلی از عملیات موشکی و پهپادی ارتش یمن و کمیسیون مردمی علیه اهدافی در جنوب و غرب عربستان خبر داده اند.

کانال تلگرامی Saberin News اوایل روز سه شنبه گزارش داد که یمنی ها با موشکهای متعدد به اهداف نظامی متفقین سعودی که از جده به عمق خاک عربستان حمله کردند ، شلیک کردند.

خبرنگار العالم همچنین گفت: پس از عملیات یمن در اهداف جده ، همه پروازها در فرودگاه های این شهر و در فرودگاه های “جازان” به حالت تعلیق درآمد و آسمان منطقه از عربستان خالی شد. هواپیما

برخی منابع می گویند که قسمت نظامی فرودگاه جده هدف موشک های یمنی قرار گرفته است و تصاویر اطلاعات هوایی هواپیماهایی را نشان می دهد که در فرودگاه جده فرود می آیند ، در آسمان می چرخند و در موقعیت فرود قرار دارند.

جزئیات کار هنوز منتشر نشده است.

پیش از این ، محمد ناصر العاطپی ، وزیر دفاع دولت نجات دولت یمن ، تأکید کرده بود که اگر ائتلاف سعودی بخواهد به حماقت خود در تجاوز به یمن ادامه دهد ، استراتژی موسوم به “درد بزرگ” اجرا می شود. (برای اطلاعات بیشتر)

در همین حال ، در هفتمین سال حمله به یمن ، با ناامیدی و شکست این ائتلاف متجاوز ، ریاض ادعا کرد که تجمل ریاض به جنگی پایان می دهد که دولت ناجی دولت یمن آن را انجام نداد. وی از توقف حملات معمول و رفع حصر شش ساله امتناع ورزید.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا