ورزشی

عنایتی پا به توپ شد/ حضور احمد موسوی با لباس شخصی

به گزارش شاپاف ، در هفته اول مسابقات لیگ برتر دو تیم استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری تیم آبی های پایتخت به پایان رسید.

پس از اعلام ضربه پنالتی در دقیقه 54 ، وریا گفوری پشت توپ ایستاد و توپ را به ثمر رساند اما داور دستور تکرار پنالتی را داد و کاپیتان استقلال نتوانست ضربه را تبدیل کند. هدف. هواداران از این اتفاق خوشحال شدند و استقلال به دلیل تکرار ضربه پنالتی به داور اعتراض کرد.

آبی پوشان پس از از دست دادن پنالتی استقلال ، انگیزه بیشتری داشتند و مشتاق بودند که گل اول را به ثمر برسانند. سرانجام جعفر سلمانی گل شاگردان مجیدی را در دقیقه 58 به ثمر رساند.

پس از این گل شاگردان فرهاد مجیدی جو آرام تری به دست آوردند و فرهاد مجیدی با حضور در کناره سعی کرد سرمربی آبی پوشان شود. مجیدی در یکی از صحنه های بازی به تاخیر داور اعتراض کرد.

در یکی از صحنه های توقف ، مربی رضا عنایتی توپ را به وسط زمین شلیک کرد در حالی که توپ به سمت او می آمد. سید حسین حسینی البته توپ را به بیرون از زمین فرستاد چون نباید در زمین بود.

احمد مصابی بازیکن تیم ملی فوتبال استقلال که در بین تیم آبی های پایتخت در وضعیتی مبهم قرار داشت با لباس شخصی به ورزشگاه آمد و بازی را از نزدیک تماشا کرد.

با اعلام سوت داور برای پایان بازی ، شور و شوق فوق العاده ای تیم آبی های پایتخت را فرا گرفت و استقلال با سه امتیاز بازی مسابقه را ترک کرد.

دکمه بازگشت به بالا