اجتماع

عین‌اللهی: تلاش ۲۴ساعته کادر سلامت، آمار فوتی کرونا را به صفر رساند

وزیر بهداشت، درمان و پزشکی با بیان اینکه واکسیناسیون اکثریت مردم باعث ایمنی قابل توجه در برابر این عامل ایجاد می شود، گفت: تلاش ۲۴ساعته کادر سلامت، آمار فوتی آموزش را به صفر رساند.

به گزارش گزارشگر یک، دکتر بهرام عین‌اللهی که در صدر یک هیئت عالی‌رتبه به عراق سفر کرده است، درباره اولین روز بدون فوت گزارش گفت: خدا را شاکر هستیم که از دو سال جهاد شبانه‌روزی و جانفشانی کادر سلامت و کشور تقدیم شهدای گرانقدر مدافع سلامت است. امروز خبر مسرت‌بخش صفرشدن آمار فوت را شنیدیم.

او افزود: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران که حتی در شرایط بحرانی نیز ادامه داد، ما را با همت شبانه‌روزی انتخاب کرده و اکسن را در داخل کشور تولید می‌کند. به طوری که در حال حاضر شش مرکز تولید واکسن در کشور فعالیت دارند.

بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درمانان کرد: مردم قهرمان ایران در واکسیناسیون نقش وزیر را بر روی خود دارند و حماسه‌ای ملی را رقم زدند، چراکه واکسیناسیون اکثریت مردم باعث ایمنی قابل توجهی در برابر این ویروس ایجاد می‌شود.

دکتر اللهی مشخص کرد: در شرایط فعلی، بسیاری از مدون وگم با آمی ورونو ای او دکتر عینالهی. در حالی که در جمهوری اسلامی ایران این آمار به صفر رسیده است. ای فقی دار ز را ه ه ظ ا اقاب اسای ت ی ی ی زی اراه ییا و ای. همچنین به رئیس جمهور انقلابی کشورمان و اعضای کابینه مردمی‌شان تبریک می‌گویم. چرا که مدیریت با کار جمعی صورت گرفت.

بنا بر اعلام وبدا، دکتر عین‌اللهی در پایان ضمن تبریک به مردم همیشه در صحنه ایران بیان کرد: مردم ایران، این پیروزی را نیز به کارنامه درخشان سایر پیروزی‌ها از دفاع مقدس ضمیمه کردند. امیدوارم این قدرت و همدلی کمک کند تا بر تمام مشکلات فایق آییم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا