بین الملل

فاجعه ای در سیستم پزشکی انگلیس / از 55000 بیمار قلبی در انگلستان ، فقط 135 نفر بهبود یافته اند!


براساس اطلاعات سرویس ملی بهداشت (انگلیس) تاکنون 55242 نفر در این کشور به قوید 19 مبتلا شده اند. انجام شد

اما نکته فاجعه آمیز این است که طبق جدول آماری ارائه شده در مرکز اطلاعات بین المللی کرونا ، فقط 135 نفر از این افراد بهبود یافته اند! بریتانیا از نظر تعداد افرادی که از تاج رنج می برند در رده هشتم جهان قرار دارد ، اما حتی در رده های بعدی بسیار کمتر از سایر کشورها بهبود می یابند.

به عنوان مثال ، در ترکیه که در بریتانیا در رده های بعدی قرار دارد ، 1.582 نفر سلامتی خود را بازیابی کرده اند ، در حالی که تعداد تاج در همسایه شرقی ایران 34 هزار و 109 نفر و درصد بیماران آن در انگلیس کمتر از 21.133 است. .

2 امکان بازیابی از چند تاج در انگلستان

دلیل کم بودن تعداد افرادی که در انگلیس بهبود می یابند غیر از این است. یا مؤسسات ملی بهداشت انگلیس نتوانسته اند بدانند که این مسئله با کلیه موسسات پزشکی در سراسر جهان غیر منطقی است ، یا اینکه انگلستان قادر به درمان بیماری های عروق کرونا ویروس قلب نیست.

بخش دوم به دلیل تحولات اخیر در این کشور به واقعیت نزدیک است. بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس ، به مدت 10 روز در شرایط بحرانی قرار دارد و دو روز است که تحت مراقبت شدید است. اگر سیستم بهداشت و درمان کشور توانایی درمان بیماران خود را داشته باشد ، ابتدا باید بتواند مهمترین دستگاه اجرایی کشور را برطرف کند و جان خود را نجات دهد.

با این حال ، در ابتدای ورود این بیماری به انگلیس به دلیل عملکرد جانسون ، انتقادهای زیادی وجود داشت و بسیاری او را در سهل انگاری و سهل انگاری در برخورد با کرونا متهم کردند.

با این حال ، پس از انتشار گزارش امپریال کالج لندن در مورد عواقب انتشار کرونا ، دولت انگلیس تغییر ناگهانی در رویکرد خود به این موضوع ایجاد کرد. پیشروان دانشگاههای علوم پزشکی ، مهندسی و اقتصادی اروپا به دولت هشدار داده اند که شیوع کنترل نشده می تواند منجر به کشته شدن 510،000 نفر در انگلستان شود ، اما مطمئناً تعداد کشته شدگان به 6000 هزار و 159 نفر (159 نفر) از فاصله قابل توجهی از آمارهای قابل بازیافت فاصله دارند.

بنابراین ، به نظر می رسد که علت اصلی آمار کم و شرم آور برای بازماندگان انگلیس از این بیماری چیزی نیست جز سیستم مراقبت های بهداشتی ناکارآمد در این کشور ، سیستمی که حتی قادر به نخست وزیر انگلیس نیست و سالهاست مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است. وارد شد

انتهای پیام / 4106 /


تمامی نوشته های سایت بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا