عمومی

فراهم شدن بستر‌ها برای ایجاد تحولی عظیم در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک

سردار حاجی زاده با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد در سالگرد معبد شهید ابراهیم رشید در قم ، گفت: “ما اولین دولت اسلامی را تشکیل می دهیم و یک دولت جدید و استان ها و شهرستانها ایجاد می کنیم.”
وی به کشوری اشاره کرد که آماده ایجاد تغییرات بزرگ در همه زمینه ها است و گفت: “بنیاد آماده تغییرات بزرگ در کشور است و امیدواریم که حکومت اسلامی مشکلات ازدواج ، اشتغال ، تورم و … را حل کند “
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت كه ایالات متحده دوست ما نیست و روابط با آمریكا عادی نشده است. نظام اسلامی به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست ، اما مسئله دوستی با ما در ایالات متحده حل نخواهد شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ظهور خط خون شر داعش ، گفت: “ویروس داعش از یک اتاق فکر آمریکایی ناشی می شود و این رژیم سعی کرد تمام جهان اسلام را به عنوان یک نیروی تروریستی تکفیری درگیر کند”
سردار حاجی زاده گفت: ویروس داعش با برنامه ریزی به موقع و تصمیمات رهبر معظم انقلاب به ویژه نوع دوستی و از خودگذشتگی متولیان آقایی مانند سردار رشید حاج قاسم سلیمانی کنترل و از بین رفت.
وی در مورد آزار و اذیت شهدای مدافع حرم گفت: رهبری این شهدا و دشمنان تاکنون شکست خورده است. “
شهید ابراهیم رشید از روستای سرم در استان قم برای دفاع از معبد اهل بیت (ع) چندین بار در سوریه حضور یافت و سرانجام در 31 تیر 97 به همرزمان شهید پیوست. در سن 32 سالگی به عنوان مشاور در تدمر سوریه کار کرد.

دکمه بازگشت به بالا