استان ها

‌فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی” الف‌تا” اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک از فارس،  فرشید قاسمی در نشست هفتگی برخط با رؤسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان با بیان اهداف رویداد ملی الف‌تا افزود: الف‌تا ساز و کاری است که با زمینه‌سازی خلق روایت‌های تربیتی، قله‌سازی از قهرمانان تربیتی و ایجاد بستر تعامل و هم‌افزایی معلمان، مدیران و فعالان تربیتی سراسر کشور به‌دنبال زمینه‌سازی برای حرکت و کنش جمعی معلمان در سطح مدرسه است.

وی گفت: قبلا جشنواره‌های مختلفی از قبیل جشنواره‌های یاددهی _ یادگیری معاونت ابتدایی، الگوها و روش‌های تدریس معاونت متوسطه و تربیت بدنی و سلامت و تجارب برتر تربیتی معاونت پرورشی برگزار می‌شد که از سال جاری همه این جشنواره‌ها تجمیع و تحت عنوان الف‌تا برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: تمامی معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس با مراجعه در وبگاه alefta.ir، تجربه خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت، در محور مدنظر خود ثبت کنند.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی به این رویداد ملی در دو سطح استانی و ملی ارزیابی و انتخاب خواهند شد که آثار برگزیده ملی در نمایشگاهی در تهران به نمایش عموم قرار داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: قرار است در استان و کشور نیز از آثار و تجارب برتر نیز فیلم مستند تهیه شود.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا