عمومی

فصل مهاجرت عقاب‌ها – گزارشگر یک

به نظر می رسد این پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل نقل و انتقالات عقاب است!

به گزارش گزارشگر یک ، این روزنامه دنیای اقتصاد “آخر هفته گذشته علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده تیم های جدیدی را معرفی کردند و آنها در هر دو مورد شگفت انگیز بودند. البته امسال نیز شاهد انتقال دروازه بان های بهتری خواهیم بود. بدیهی است که انتقال پیام ها باید در لیگ پرتغال ، استقلال رشید تصمیم بگیرد. مظاهری در صورت ادامه نیمکت نشینی احتمالاً راهی تیم دیگری خواهد شد. به نظر می رسد این پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل نقل و انتقالات عقاب است!

علیرضا بیران بند

علیرضا بیرانوند فصلی آشفته را در آنتورپ بلژیک پشت سر گذاشت و اغلب نیمکت نشین بود. در نتیجه ، جدایی بیرانوند از آنتورپ قابل پیش بینی بود. پایان باشگاه بلژیکی که 700 هزار دلار برای فریب دادن بیران بند به پرسپولیس پرداخت ، اجازه نمی دهد او به راحتی برود. در نتیجه ، دروازه بان برتر ایران یک قرارداد قرضی یک ساله با لیگ برتر پرتغال بوآویستا امضا کرد. بوآویستا فصل گذشته در لیگ پرتغال با 36 گل در 34 بازی سیزدهم شد. این تیم با 49 گل خورده از خط دفاعی ضعیفی رنج می برد ، بنابراین جای تعجب نیست که آنها یک دروازه بان به خدمت گرفتند. جالب اینکه رئیس پرتغالی ها ژسوالدو فریرا است. این پیرمرد 75 ساله تا دو سال پیش روی نیمکت قطر در السد نشسته بود که احتمالاً نام بیرانوند دقیقاً به ذهن خطور می کرد وقتی که علیرضا ضربه سر ژاوی هرناندز را درون دروازه پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مهار کرد. .

امیر آبه جید

کمتر از 24 ساعت از ورود بایرو به پرتغال گذشته بود که عابدزاده لیگ را ترک کرد! امیر پس از یک فصل درخشان در Mar ت timo و نقشی اساسی در بقای تیم ، امیر علی علیپور را تنها گذاشت و برای غیر منتظره ترین انتقال فصل به رده دوم اسپانیا Ponfradima رفت. خبر انتقال انتقادات بسیاری را به همراه داشت. چون خیلی ها فکر می کردند عابدزاده کوچک به تیم بزرگتر بپیوندد. اما شاید امیر معادله خاص خودش را داشته باشد. با این حال ، او تصمیم گرفت با انتخاب تیمی که فصل گذشته در لیگ دسته هفتم 7 شد ، خود را به تیم بزرگتر اسپانیا نشان دهد. امیر 28 ساله احتمالاً دروازه بان اصلی پونفرادیما خواهد شد و سن او امیدوار است که برتری او در این تیم اجازه دهد یکی از اولین دسته های فوتبال اسپانیا به دروازه بان این کشور بیاید.

پیام لازم است

میزان اطلاعات مورد نیاز برای پیام همان اطلاعاتی است که در حال حاضر توسط رسانه های پرتغالی ارسال شده است. به گفته آنها ، دروازه بان فعلی سپاهان در پایان این فصل به پورتومیننس در لیگ کشور پیوست. مدت زیادی از اعلام خبر می گذرد و البته نیازمند هنوز آن را تکذیب نکرده است. اگر پیام در پرتغال باشد ، رقابت هفتگی با علیرضا بیرانوند مهم خواهد بود.

رشید مظاهری

رشید مظاهری همچنین یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران است که جدایی خود با استقلال را زمزمه می کند. او به عنوان یک حرکت بزرگ ، گران قیمت و دست و پاگیر روی تراکتورسازی به جمع آبی ها پیوست و در اوایل فصل عملکرد خوبی داشت اما به تدریج از این کار منصرف شد. رشید چند هفته ای است که نیمکت نشین حسین حسینی است و در صورت ادامه کار ، به احتمال زیاد او در پایان فصل راهی تیم دیگری خواهد شد. نه نیمکت نشینی برای او خوب است و نه اینکه استقلال یکی از بالاترین حقوق ها را به دروازه بان دوم تیم بدهد. “اگر رشید قرار است از هم جدا شود ، مقصد او جالب خواهد بود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا