عمومی

فعالیت ۷ سینما در گلستان/ ۳ سینما در حال احداث است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین عادله کشمیری ، وی عصر شنبه به خبرنگاران گفت: “تعداد صندلی های سینما در استان گلستان در سال های اخیر افزایش نیافته است ، اما از نظر بازسازی اتفاق خوبی افتاده است. و کیفیت سالن ها و صندلی ها.”

کشمیری افزود: هفت سینمای فعال در استان گلستان وجود دارد. سینما وارنا در گنبدکاووس تأسیس شد و ساخت سینما امید مینودشت آغاز شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان درباره فیلم مینودشت گفت: ما با شهرداری مینودشت قرارداد داریم و بهترین مکان پارک در شهر به ما داده شده است.

به گفته وی ، این سالن که در بخش خصوصی ساخته می شود ، از یارانه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی بهره مند شده و دارای سه سالن خواهد بود.

کشمیری گفت که رهبری فرهنگی از کسانی که بخش فیلم را در راهروی خود اختصاص می دهند حمایت رایگان خواهد کرد. کشمیری گفت: فیلم دکتر بسکی بخشی از این طرح است و سال آینده افتتاح می شود.

به گفته وی ، سال گذشته مجتمع سینمایی علی آباد کتول افتتاح شد و انتظار می رود مجموعه رامیان سال آینده فعال شود.

کشمیری افزود: سینماها و مجتمع های فرهنگی آسیب دیده توسط تاج می توانند برای دو هدیه و سیستم کارآمد ثبت نام کنند و از 150 میلیون تومان و 4٪ تسهیلات بهره مند شوند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: 12 میلیارد تومان تحت تأثیر شیوع تاج در سایر بخشهای فرهنگی و در جامعه هنری گلستان قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا