اقتصادی

فعال‌سازی جایگاه‌های سوخت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد

رئیس یک شرکت دولتی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: چرخه سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت داخلی در کمترین زمان ممکن فعال شد.

به گزارش گزارشگر یک، کرامت ویسوکرمی صبح امروز در بازدید جواد اوجی وزیر نفت از ستاد مرکزی، دیتاسنترها و نظارت بر شرکت توزیع فرآورده های نفتی و سامانه هوشمند سوخت دولتی در کمترین زمان ممکن به خودروها سوخت رسانی می کند. : آمادگی قبلی برای قطع احتمالی سیستم و سناریوهای مختلف پیش بینی شده در این زمینه باعث شد تا در 30 دقیقه ابتدایی این رویداد اولین ایستگاه فعال شود.

وی افزود: برای عرضه بنزین و نفت، گاز رایگان و رایانه در سامانه هوشمند سوخت، قیمت‌های متفاوتی وجود دارد، اما با خاموش شدن سامانه، سامانه سهمیه‌بندی غیرفعال شد و مجبور شدیم آن را به قیمت دوم تقلب کنیم.

رئیس شرکت دولتی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: اقداماتی را برای فعال سازی نازل های موجود در سامانه برای عرضه بنزین انجام داده ایم.

ویسکرامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 4000 جایگاه عرضه بنزین و نفت و گاز در کشور وجود دارد. روش دستی باعث می‌شود که نازل‌های ایستگاه یک به یک فعال شوند و امکان عرضه بنزین در مسیر سیستم را فراهم کند و جایگاه به سرعت کار کند.

وی افزود: در چند ساعت اول در 37 AOs، جایگاه های سوخت رسانی در AOs به سرعت راه اندازی شد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به فعال شدن 800 جایگاه سوخت در سراسر کشور برای تامین بنزین سهمیه ای اشاره کرد و گفت: طرح استفاده از سامانه سوخت را بلافاصله به پیمانکار پشتیبانی تحویل دادم. و پیچیده بود. .

به گزارش وزارت نفت، ویسکرامی افزود: در بحث سیستم‌های حمل‌ونقل سنگین نیز سعی کردیم با فعال‌سازی قیمت‌های نفت و گاز رایگان (۶۰۰ تومان) برای خودروهای سنگین مشکلی ایجاد نکنیم.

سهمیه بنزین مردم یک لیتر کم نمی شود.

مسعود رضایی مدیر سامانه های هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز در گزارشی از آغاز مجدد توزیع سوخت در کشور گفت: در بدترین حالت.”

وی افزود: «بدترین حالت، همه برنامه‌های ما این بود که مجوزهای قطع سوخت را به حداقل برسانیم و سعی کردیم با یک سیاست قیمت واحد، جایگاه‌های سوخت خود را به سرعت راه‌اندازی کنیم».

مدیر سامانه های هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه پس از این اتفاق، تیم فنی ما به سرعت راه حل های احتمالی را برای به کار انداختن سامانه بررسی کرد، گفت: سعی کردیم به تدریج سهمیه را از طریق سامانه فعال کنیم.

رضایی تاکید می کند که «در این بحران مهم ترین هدف ما ایجاد سوخت رسانی سریع به کشور بود و خوشبختانه با این مانع حتی یک لیتر سهمیه هم برداشته نمی شود».

جایگاه سوخت رسانی در منطقه خراسان رضوی فعال است.

علی اصغر اصغری، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی نیز در این نشست در ویدئو کنفرانس گفت: خوشبختانه تمامی جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در منطقه فعال شده است.

وی افزود: 28 نقطه عرضه فرآورده های نفتی منطقه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و تا عصر پنجشنبه این میزان به 40 نقطه خواهد رسید.

اصغری تاکید کرد: تا فردا تمامی جایگاه های سوخت استان خراسان رضوی به سامانه هوشمند سوخت متصل می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمامی تاسیسات نفتی منطقه خراسان رضوی ما را در رفع این مشکل یاری رسانده و خوشبختانه آرامش در جایگاه برقرار است، خاطرنشان کرد: .

در همین راستا، جواد اوجی وزیر نفت از تلاش همه کارکنان، جایگاه داران و پرسنل خدماتی منطقه برای تامین سوخت در جایگاه قدردانی کرد.

اتصال به 268 پمپ بنزین در استان اصفهان

حسین صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در نشست ویدئویی وضعیت جایگاه سوخت‌رسانی داخلی را بررسی کرد. در حال حاضر، این قلعه دارای 268 جایگاه سوخت فعال و 39 جایگاه سوخت متصل به یک سیستم سوخت هوشمند است که تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: مشکلی در تامین سوخت در این استان وجود ندارد و از صبر و شکیبایی مصیبت دیدگان تقدیر و تشکر می کنیم.

در همین راستا، مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در کرمانشاه، یزد و اردبیل نیز گزارشی ویدئو کنفرانسی از وضعیت جایگاه های سوخت منطقه منتشر کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا