عمومی

فعال سازی مخازن انرژی حوزه خزر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک،

مراد کمالی در دیدار با استاندار گیلان افزود: ما در حال بررسی برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای یافته های خود هستیم و این ظرفیت را به صورت جهادی فعال خواهیم کرد.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده به وزیر نفت و استقبال وزیر نفت از احیای ذخایر انرژی کره شمالی، گفت: دولت سیزدهم به طور جدی در حال پیشبرد برنامه های استفاده از ظرفیت داخلی است.

کمالی با تشکر و ابراز خرسندی از رویکرد استاندار گیلان در حمایت از احیای ذخیره انرژی، همکاری محلی را در تسریع در کار موثر دانست.

استاندار گیلان نیز در این نشست گفت: استان با ایجاد هماهنگی بین دستگاهی در استان احیای میادین نفت و گاز گیلان را با جدیت دنبال خواهد کرد.

اسدالله عباسی با اشاره به نزدیک به 20 سال کشف میادین نفت و گاز در شرق استان افزود: این موضوع را در رای اعتماد دولت به خودم به عنوان استاندار مطرح کردم.

وی گفت: «مایه تاسف است که طی هشت سال گذشته، مقامات ذی‌ربط از تلاش یا ایمان خود برای احیای ذخایر نفت و گاز در این منطقه دست برنداشته‌اند».

استاندار گیلان به دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور برای توسعه ملی یادآور شد: ما از این امر استقبال می کنیم و در تلاش هستیم تا هماهنگی های لازم بین دستگاه ها ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: برای احیای میادین نفت و گاز محلی، دستیابی به آنها بسیار مهم است، بنابراین اراده و اراده کافی دارم.

دکمه بازگشت به بالا