سلامت و دانش

فوت ۵ مادر باردار بر اثر کرونا در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز:

طاهره چنگیز عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با تاج کرونا در خمینی شهر اظهار داشت: “ابعاد این مشکل با مشکل ما و بیماری عروق کرونا قلب مشخص و واضح است. ما درمان ویژه ای برای بیماری عروق کرونا قلب داریم. من می دانم که این مکان وجود ندارد و حداقل من می دانم که چگونه می تواند رخ دهد و از آن جلوگیری کند.

رئیس دانشکده پزشکی اصفهان گفت: “اگر یک جنگ را تصور کنید ، می دانید که چگونه نیروهای دشمن وارد می شوند. اگر او وارد شود ، هیچ سلاح خاصی برای نابودی او وجود ندارد. در این نبرد به این معنی است که او مسیر نفوذ را مسدود کرده است. امروز ، از شیوع بیماری عروق کرونا قلب جلوگیری می کند.” تو باید.

پنج زن باردار بر اثر تاج در اصفهان درگذشت

وی گفت: “راه حل مقابله با ویروس Quid 19 بسیار ساده است و به طور كلی پروتكل های بهداشتی را دنبال می كند و به آماری از بیماری هایی كه در این منطقه اتفاق افتاده است اشاره می كند. این با رعایت دقیق نكات بهداشتی كه به تجربه ثابت شده است ، از بیماران و تلفات كاهش می یابد.” بود.

چنگیز یادآور شد: افراد دارای شهرت و شهرت در بین مسئولان شهری و شهروندان برای آگاهی مردم از خطرات بیماری ، مشاهده اطلاعات بیشتر بهداشتی و مسدود کردن راه نفوذ بیماری به خمینی شهر. ما همه تلاش خود را می کنیم.

رئیس دانشکده پزشکی اصفهان افزود: “امروز همه ما باید با هم متحد شویم. خمینی شهر از نظر جمعیت متراکم ترین شهر آمریکا است ، بنابراین باید احتیاط و حساسیت بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: “من امیدوارم که عزم جدی برای ریشه کن کردن بیماری در خمینی شهر وجود داشته باشد و اقدامات هماهنگی در این زمینه انجام شود. و هر اتفاقی که در جامعه بیفتد ، ما واقعاً ویروس کرونا را دعوت کرده ایم.”

چنگیز به من یادآوری کرد: عزیزان علاقه مند به تعداد کمی از مدارس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در خمینی برای 20٪ دانش آموزانی که امکان خرید تجهیزات الکترونیکی برای دریافت کلاس های آنلاین و لوازم التحریر را ندارند می توانید از این طریق سرمایه درست کنید و قسم بخورید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه گفت: ادیان اسلام و ائمه (ع) می گفتند که هیچ عبادت بالاتر از حد انتظار وجود ندارد و علم بهترین عبادت است. بنابراین ، با کمک دانش آموزان بی بضاعت می توانیم گامی در جهت رشد سرمایه انسانی و پیشرفت علمی کودکان ساکن این آب و خاک برداریم.

“اگر وضعیت قرمز شود ، همه باید تخلیه شوند. اکنون اوضاع قرمز و بسیار قرمز است. هیچ جلسه ای نباید برگزار شود. دیروز مشکل کارمندان شاغل در خانه در مقر سنت کرونا مطرح شد و این بخش با ظرفیت 50٪ به کار خود ادامه می دهد.

چنگیز ادامه داد: بیمارستان ما در شرایط بدی است. بسیاری از کادر پزشکی نیز به این بیماری مبتلا شدند ، متأسفانه پنج زن باردار بر اثر بیماری کرونا قلب درگذشتند که چهار نفر از آنها کودکان بدون مادربزرگ و خمینی شهر بودند که می توانند ساختار زندگی را خراب کنند.

رئیس دانشکده پزشکی اصفهان گفت: “ما باید روی این موضوع برنامه ریزی کنیم و زیرساخت ها را فراهم کنیم ، به ویژه مدارس و مساجد در شهرها و استانها.”

در پایان گفت: خمینیشار اکنون مانند یک بیمار با تب 40 درجه یا بیشتر است و نیاز به استراحت دارد ، در این شهر شما باید درمان خود را تقویت کنید و استراحت کنید. اطلاعات خاصی را از یک شهر خاص به مرکز گزارش نمی کند ، همه آمارها جمع می شوند و ارسال می شوند ، و اگر مشکلی پیش آمد ، باید آن را اصلاح کنید.

علیرضا بصیری نیز در این جلسه اظهار داشت: اگرچه ظرفیت برخی از بیمارستانهای خمینی شهر و اصفهان کامل است. با این حال ، بستری شدن و بستری شدن در بیماران با عروق کرونا ، حتی اگر این بستری شدن در یک شهر نزدیک انجام شود.

فرماندار خمینی شاهرو ادامه داد: برگزاری مراسم خاکسپاری در مساجد و صومعه ها ممنوع است. با این حال ، نمازهای مشترک مطابق با قانون بهداشت برگزار می شود ، مراسم یادبود مطابق قانون بهداشت در فضای باز برگزار می شود و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی در مورد نظارت دقیق بر انطباق جامعه با قوانین ، گفت: “ما باید اطمینان حاصل کنیم که هیچ کس در مسیرها جمع نمی شود. اصناف نیز باید نکات بهداشتی بیشتری را نسبت به قبل رعایت کنند. در دو هفته گذشته اقدامات بیشتری برای جلوگیری از گسترش تاج شما باید آن را بگیرید “.

بصیری ادامه می دهد ، “ما سخت تلاش می کنیم تا مردم در شهر بیمار نشوند. بنابراین از جامعه جلوگیری می شود و در دهه 40 ما قدم نخواهیم زد یا نخواهیم.”

فرماندار خمینی شهر با اشاره به اطلاع رسانی به ساکنان شهر در مورد آمار موجود ، اظهار داشت: آمار موجود باید در اختیار مسئولان هیئت قرار گیرد و آنها باید مدیران اداره بهداشت شهرستان را از خطرات بیماری و جوامع پرخطر آگاه کنند.

وی گفت ، سرانجام “ساختمان شهرداری با 50٪ ظرفیت کارکنان خود تا 11 سپتامبر به کار خود ادامه خواهد داد.”

دکمه بازگشت به بالا