ورزشی

فولاد برنده اولین نیمه‌نهایی والیبال/ عطایی مچ اکبری را خواباند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های والیبال فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ یکشنبه شب، پنجم فرودین به مصاف هم رفتند.

در این دیدار شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان موفق شدند سه بر یک(۲۵ بر ۱۷، ۲۸ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۸ بر ۲۶) به پیروزی برسد.

این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و در اولین بازی فولاد برنده شد.

ترکیب فولاد سیرجان: محمدطاهر وادی، سید محمد موسوی، محمد فلاح، سید امین علوی، پوریا حسین‌خانزاده، شهروز همایونفرمنش و مهدی مرندی

سرمربی: بهروز عطایی

ترکیب تیم پیکان: علی شفیعی، علیرضا بهبودی، محمدرضا موذن، مبین نصری، علیرضا عبدالحمیدی، سعید رنجبر، علیرضا مصلح‌آبادی 

سرمربی: پیمان اکبری

ست اول: ۲۵ بر ۱۷ فولاد

پیکان در این ست پر اشتباه ظاهر شد و سرویس‌های زیادی را به تور زد. در ابتدای این ست فولاد ۸ بر ۴ پیش افتاد تا پیمان اکبری اولین وقت استراحت فنی خود را بگیرد اما اختلاف امتیاز جباران نشد. محمد موسوی در دفاع روی تور عملکرد خوبی داشت و بارها بازیکنان پیکان را دفاع کرد. اختلاف امتیاز بیشتر شد و فولاد این ست را ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید.

ست دوم: ۲۸ بر ۲۶ فولاد

اشتباهات فردی پیکان در این ست کمتر شد و رقابت پایاپایی را به نمایش گذاشت. از طرفی توانست از دفاع روی تور فولاد هم عبور کند و ۱۸ بر ۱۴ پیش بیفتد تا عطایی درخواست وقت استراحت کند. فولاد بازی را در امتیاز ۱۹ به تساوی کشاند. رقابت در امتیازات پایانی نزدیک و پایاپای بود اما اشتباهات پیکان زیاد شد و در نهایت فولاد ۲۸ بر ۲۶ این ست را هم برد.

ست سوم: ۲۵ بر ۲۲ پیکان

رقابت در این ست هم نزدیک بود و پیکان ۱۶ بر ۱۵ تیم برتر میدان بود. اشتباه فولاد در سرویس و در طرف مقابل امتیاز مستقیم پیکان از سرویس باعث شد که شاگردان پیمان اکبری ۲۰ بر ۱۷ جلو بیفتند و عطایی وقت استراحت بگیرد.   فولاد بازی را در امتیاز ۲۰ به تساوی کشاند. با این حال بازیکنان جوان پیکان با بازی خوب خود این ست را ۲۵ بر ۲۲ بردند.

ست چهارم: ۲۸ بر ۲۶ فولاد

در این ست هم تیم‌ها رقابت نزدیکی داشتند اما بازی ۱۶ بر ۱۳ به نفع فولاد دنبال شد. بار دیگر بازی در امتیاز ۱۸ به تساوی رسید. در حالی که پیکان می‌توانست ۲۵ بر ۲۳ برنده این ست باشد اما خطای تور بازیکن این تیم باعث شد بازی در امتیاز ۲۴ مساوی شود.بازی در امتیاز ۲۶ برابر بود که موسوی امتیاز بیست و هفتم را برای تیم خود گرفت و به سمت بازیکنان پیکان شادی کرد. داور بخاطر این رفتار به او کارت زرد داد. در نهایت فولاد این ست را ۲۸ بر ۲۶ برنده شد.  

دکمه بازگشت به بالا