عمومی

قمار بزرگ در ومبلی برای درهم شکستن آلمان

شب گذشته تیم ملی فوتبال انگلیس با نتیجه 2-0 دیوار تیم ملی فوتبال آلمان را پشت سر گذاشت و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یورو 2020 صعود کرد. زمانی بود که گرت ساوت گیت ، مدیر جوان انگلیس مورد انتقاد قرار گرفت. تیمش چگونه بازی کرد و از این همه ستاره انگلیسی استفاده کرد ، او تیمش را با آرایش 3 ، 4 ، 3 به زمین فرستاد.

هواداران انگلیس هرگز در 3 بازی مرحله گروهی با 3 مدافع بازی نکرده اند و همیشه با سیستم پیش فرض 4 ، 2 ، 3 ، 1 پا به زمین گذاشته اند. نکته عجیب بعدی در مورد انگلیس این است که در حالی که ستاره هایی که ساوت گیت انتظار داشت از بازی بزرگ نیمکت نشین باشند ، او هنوز هم ترجیح می دهد بازیکنانی مانند گرلی ، مونته ، پودن و سانچو را روی نیمکت داشته باشد.

واقعیت این است که ساوت گیت در واقع برای این بازی قمار می کند و تمام دستورات تیم قبلی را برای رویارویی با یک تیم قدرتمند آلمانی شکست. آلمان ها همانطور که انتظار می رفت با سیستم 3 ، 4 ، 2 و 1 بر روی زمین فرود آمدند ، در حالی که انگلیسی ها از سیستم بسیار مشابهی برای خنثی سازی و تلافی بازی حریف خود استفاده کردند. سیستمی که انگلیس را از چندین مزیت محروم کرد ، اما در نهایت برای آنها مفید واقع شد. این سیستم هافبک طراح را از انگلیس محروم کرد و دو بازیکن دفاعی ، یک جنگجو و کارگر به نامهای دکلان رایس و کالوین فیلیپس را در وسط زمین رها کرد. دو هافبک که عمدتا می توانند هافبک های آلمانی معروف به عملکرد بالا را خنثی کنند: گورتزکا ، کروس ، مولر و هوئرتز.

قمار بزرگ در ومبلی برای سقوط آلمان

عدم حضور یک بازی ساز در ترکیب انگلیس به طور موثر باعث شد مدافعان مشهور آلمانی مانند هوملس و رودیگر پاس های زیادی از جناحین نداشته باشند زیرا آنها به هری کین اجازه گلزنی نمی دهند و توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال می کنند. بازیکنی برای استفاده از این توپ مرده وجود ندارد. با این حال ، با این سیستم و کسانی که بازی را از ابتدا شروع کردند ، انگلیسی ها می توانند در خط دفاعی بسیار موفق ظاهر شوند و به استثنای چند صحنه ناشی از ناسازگاری که باعث گورتزکا ، ورنر و مولر شد ، آنها عملا مسموم شدند خط حمله آلمان در طول مسابقه حذف شد و می تواند قدرت این تیم را هم از جناحین و هم در بالای خط حمله خنثی کند. آلمان در سه مسابقه گروهی برابر حریفان خود شش گل به ثمر رساند و در حالی که جناح کناری نقش تعیین کننده ای در این حمله خوب داشت ، ساوت گیت با دو بازیکن واکر ، تریپر ، ساکا و شاو را به این تیم فرستاد. فرصت حرکت م effectivelyثر در بال و چپ و راست.

با این حال ، در نیمه دوم ، اختلاف بین دو تیم از این واقعیت ناشی می شود که دو مدیر شروع به ایجاد تغییراتی در ترکیب خود می کنند. ساوت گیت جك گریلیش خلاق را به جای ساكا فرستاد و یواخیم لوو نیز ورنر را جای گانر قرار داد. شب گذشته گونبرگ به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم بایرن مونیخ شناخته شد و هیچ سابقه مثبتی نداشت و آمار 22 دقیقه حضور در زمین باعث شده است که خط حمله خطرناک آلمان سم زدایی شود. . از طرف دیگر اما گریلیش در 22 دقیقه حضور در زمین یکی از بهترین نمایش های خود را داشت و دو موقعیت گل ایجاد کرد و دو توپ را وارد دروازه نویر کرد. او ابتدا لوک شاو را در دقیقه 75 شروع کرد و توپ را از محوطه جریمه به استرلینگ پاس داد و سپس در دقیقه 86 با یک پاس دقیق با حضور راست از سمت چپ ، گل اول انگلیس را به ثمر رساند. ، او هری کین را طلسم کرد. انگلیس پس از تساوی بدون گل در سه مسابقه اول خود ، یک پیروزی تاریخی برابر رقبای دیرینه خود به دست آورد. انگلیسی ها این پیروزی را مدیون قمار ساوت گیت و البته تلاش خستگی ناپذیر بازیکنانش هستند. قمار و کار سخت البته گاهی با جرقه شانس همراه بود. زیرا اگر آلمانی ها از یک موقعیت خاص خاص استفاده می کردند ، نتیجه بازی می توانست کاملاً متفاوت باشد و ساوت گیت و پسرش ، گرچه قهرمان ملی نبودند و همچنین انگلیس ، بیشترین حمله را از سوی مخاطبان و رسانه های انگلیس انجام دادند.

قمار بزرگ در ومبلی برای سقوط آلمان

اکنون سه شیر بازی شجاعانه ای انجام داده و به مرحله بعدی منتقل شده اند. جایی که اوکراین در انتظار شوچنکو است. بازیکن اوکراینی که پس از شکست دادن خط حمله وحشتناک سوئد در 120 دقیقه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد ، مطمئناً برای انگلیس جنگ سختی را خواهد کشید ، و در این کار سرمست از شکست یک رقیب سنتی مست خواهد بود. با این شکست ، آلمان برای اولین بار پس از 15 سال از یواخیم لوو خداحافظی می کند ، هانسی فلیک جایگزین او می شود و تیمی جدید با نفس و خون تازه در باقی مانده تیم به نام شکست بزرگ 2018 تشکیل می دهد. جام جهانی و یورو 2020. بازگرداندن منچستر یونایتد یک بار دیگر.

254 251

دکمه بازگشت به بالا