عمومی

قیمت‌های جدید نان در اصفهان هفته آینده مشخص می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امید شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه افزایش قیمت نان سنتی در دولت مطرح است و نرخ‌ها طبق روال سال گذشته است، اظهار داشت: با توجه به آزادسازی قیمت‌ها برای نان‌های صنعتی نیز روند قانونی وجود دارد که در آن نانوایان قیمت‌ها وجود دارد. پیشنهادی را احصا ک و ز از ز ازان جهاد، م م و جار و ز ز ز ز گ گ و و و ظ أان و اغ ی.

وی با بیان اینکه صنف نانوایان استان قیمت‌های پیشنهادی را مشخص کرد، افزو مبارد، افزو مبارد وی با بیان اینکه صنف نانوایان استان قیمت‌های شیشنهادی را نشان می‌دهد. صمت و حمایت از مصرف کنندگان جلسه‌ای درباره تعیین نرخ‌گذاری جدید انواع نان برگزار می‌شود که اگر به تصمیم شورای نظارت استان بپردازد تا پیش‌رو قیمت‌ها به صنف نانوایان انتشار و عملیاتی می‌شود.

معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ارائه می‌کند: تا زمانی که نرخ‌های جدید از طریق مرجع قانونی و دولتی به صنف و کرایه‌های نانوایان استان صادر می‌شود، کماکان قیمت انواع نان مانند گذشته است و با افزایش قیمت بدون افزایش قیمت. دستگاه های نظارتی و دولتی هماهنگ می کنند.

شریفی در پاسخ به افزایش هزینه‌های تولید و حقوق و دستمزد کارگران در سال جاری در تعیین قیمت‌های جدید، ارزیابی می‌کند: هیئت کارشناسی در روند بررسی و ارزیابی، همه این موارد را در نظر می‌گیرند که حق مردم پایمال نمی‌شوند و از سوی دیگر. حق و حقوق صنف زحمتکش نانوایان نیز لحاظ شود.

وی با تاکید بر اینکه نرخ‌های نان برای امسال هنوز کارشناسی و تصویب نشده است، اضافه می‌شود: در چندین بار نرخ پیشنهادهای اتحادیه و صنف نانوایان در تهران در تهران منتشر شد که البته تکذیب شد، زیرا تنها پیشنهاد پیشنهادی این اتحادیه که آن را رسانه‌ها و تصمیم‌گیری می‌کردند، منتشر کرد. نبودند.

مشکلی برای سرویس آرد در اصفهان وجود ندارد

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان این که مشکلی برای یک سهمیه آرد در استان وجود ندارد، گفت: وضعیت ذخایر استراتژیک گندم در اصفهان خوب است و خرید این محصول از منابع داخلی استان در سال جاری نیز به زودی آغاز می شود. ضمن اینکه ورودی گندم به استان از محل بنادر روزانه انجام می شود.

ش یفی ص:: شهان طن خاط خاط ب شاظ ه ح الاهای ای و کیفی و ف اسای

وی افزود: استان اصفهان، به مقدار مناسب کالا و مواد اولیه مورد نیاز خود و استان‌هایی را که معین آنها را می‌خواهند و مردم از این بابت نگران نباشند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر لزوم تشدید نظارت در حوزه مصارف و تخلفات احتمالی در زمینه آرد، نظران کرد: الگوی مصرف در کنار محصولی زیاد باید رعایت شود تا شرایط خوبی را داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا