بین المللگزارشگر کسب و کار

قیمت بلیط رفت و برگشت قبرس

بلیط هواپیما تهران ارجان ، راهی جذاب برای بازدید از کشور شگفت انگیز قبرس است. قبرس یک کشور جزیره ای در اطراف مدیترانه است. وشهر زیبای ارجان، کشور قبرس، به عنوان یک مقصد گردشگری مدیترانه ای بین گردشگر ها محبوبیت دارد. برای سفر به این منطقه از جهان روش های مختلف خرید بلیط هواپیما وجود دارد. امروز قصد داریم شما را هر چه بیشتر با ارجان آشنا کنیم. با رسپینا نیزراه باشید.

The price of a round trip ticket to Cyprus

چرا بلیط هواپیما تهران ارجان

وقتی از بالا به قبرس نگاه کنید، یک جزیره شبیه گیتارمی بینید، که در قسمت  تلاقی اروپا، آسیا و آفریقا، در شمال شرقی دریای مدیترانه قرار گرفته است. بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شده است، مردم جزیره نیز به دو گروه ترک و یونانی ( با مذهبهای مسلمون و مسیحی) تقسیم می شوند، که قبرس شمالی قسمت ترک نشین جزیره و قبرس جنوبی بخش یونانی نشین جزیره است.

ااگر اِرجان رو به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کردید، باید به قبرس شمالی سفر کنید. قبرس شمالی، حدود یک سوم کل جزیره را در بر گرفته است. و اما راجع به ویزا باید به شما بگوییم که برای خرید به مقصد قبرس، نیازی به ویزا گرفتن نیست، به محض ورودتان به فرودگاه اِرجان برای شما ویزا صادر می شود. در ضمن این را نیز بدانید که، با سفرتان به قبرس شمالی، تا 5 سال ویزای قبرس جنوبی به شما داده نمی شود.

ارجان، به خاطر آب ‌وهوای معتدلش، سواحل زیبا ، امکانات تفریحی و بندرهای توریستی به یکی از محبوب ‌ترین مقصدهای گردشگری مدیترانه  تبدیل شده است و با وجود اینکه مساحت زیادی ندارد، سالانه در حدود چهار میلیون گردشگر به این جزیره سفر می کنند. دلیل تمایل زیاد گردشگرها به ارجان، وجود زیباترین ساحل ها در قبرس شمالی است. ااگر دنبال یک مکان عالی برای ورزش های دریایی هستید، مکان های تفریحی در سواحل این شهر برای شنا کردن، حمام آفتاب گرفتن، اسکی روی آب، موج سواری و ملوانی طراحی شده اند. پس می توانید  یک سفر هیجان انگیز با کلی خاطرات فراموش نشدنی در سواحل قبرس شمالی تجربه کنید.

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران قبرس، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و…) در دادمهرعدالت، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر هواپیمایی پگاسوس در مسیر تهران قبرس مشغول فعالیت است. از دیگر پروازهایی که به مقصد قبرس انجام می‌شوند می‌توان به پرواز زیر اشاره کرد:

  پرواز استانبول قبرس پگاسوس

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز قبرس تهران هواپیمایی پگاسوس را از طریق سایت دادمهرعدالت با ارزانترین قیمت خریداری نمایند. دادمهرعدالت را با پشتیبانی 24 ساعته در اختیار شما قرار می دهد.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از دادمهرعدالت می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و … را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما قبرس

با خرید بلیط هواپیما از سایت دادمهرعدالت ارزانترین قیمت بلیط پرواز قبرس از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما قبرس به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از دادمهرعدالت شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما قبرس را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در قسمت فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل قبرس به صورت همزمان

با خرید بلیط قبرس از دادمهرعدالت می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل قبرس را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در دادمهرعدالت به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر قبرس را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط قبرس با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

خرید بلیط ارزان قبرس شمالی

قیمت بلیط قبرس شمالی با توجه به فصل سفر، نوع پرواز انتخابی ، شرکت هواپیمایی ، میزان بار مجاز متفاوت است و اگر قصد خرید بلیط ارزان قیمت قبرس را دارید به شما توصیه می شود که چند روز قبل از سفر بلیط را تهیه کنید، چرا که هر چه به روز سفر نزدیک می شوید ، قیمت ها کمی افزایش می یابد، ضمنا سعی کنید از چندین سایت مطمئن هم قیمت ها را چک کنید تا در نهایت با کمترین قیمت بلیط خودتان را تهیه کنید.

حتما به میزان بار مجاز توجه کنید، اگر میزان بار شما کمتر از 7 کیلو گرم و قابل بردن به داخل کابین هواپیما است، بلیط با بار مجاز صفر (0) کیلوگرم را انتخاب کنید ، ضمنا شرکت هواپیمایی پگاسوس در حال حاضر ارزانترین بلیط ها رو دارد ، البته همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ، اگر قصد خرید بلیط دارید، ، همه راهنمایی های لازم را برای رسیدن به بهترین گزینه به شما می دهد.

پرواز مستقیم به قبرس شمالی

پرواز مستقیم به قبرس شمالی مزایای بسیاری دارد که ضمن کاهش هزینه سفر هوایی به قبرس شمالی موجب صرفه جویی در زمان نیز می شود، در حال حاضر به عنوان تنها فرودگاه فعال قبرس شمالی می باشد. در صورت افتتاح فرودگاه جدید قبرس شمالی و راه اندازی پرواز مستقیم بین ایران و این کشور ، حتما در همین مطلب اطلاع رسانی خواهد شد.

⚡️ یک خبر خوب : وزیر حمل و نقل قبرس شمالی از ایجاد خط هوایی جدید در 10 مارس 2023 خبر داده است و این به معنی پرواز مستقیم به قبرس شمالی در آینده نزدیک می باشد ، البته اولین پرواز 16 آوریل می باشد و امیدواریم با توجه به تعداد زیاد ایرانیانی که تمایل به استفاده از پرواز مستقیم به قبرس شمالی را دارند، پرواز مستقیم تهران به قبرس نیز در دستور کار این خط جدید هوایی قرار بگیرد.

✅✅✅ اولین پرواز مستقیم قبرس شمالی توسط شرکت هواپیمایی فری برد از مبدا فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه ارکان قبرس شمالی در تاریخ 6 جولای 2023 به زمین نشست ، طول این پرواز 3 ساعت و 35 دقیقه بود و هم اکنون این شرکت هر هفته یک پرواز مستقیم به سمت قبرس شمالی دارد که قیمت بلیط آن از 15 میلیون تومان شروع می شود.

با توجه به افتتاح فرودگاه جدید ، امیداوریم که تعداد این پروازها بیشتر شده و شرکت های هواپیمایی بیشتری پرواز مستقیم به سمت قبرس شمالی را انجام دهند ، انجام این پروازهای مستقیم باعث می شود تا گردشگران و سرمایه گذاران بیشتری به قبرس شمالی سفر کنند و پروازها از 1 یا چند توقف به بدون توقف تبدیل شود و طول مسیر پرواز هم از 7 ساعت تا 15 ساعت به کمتر از 4 ساعت کاهش یابد.

قیمت بلیط رفت و برگشت قبرس شمالی

قیمت بلیط رفت و برگشت قبرس شمالی به فاکتورهایی همچون فصل سفر ، شرکت هواپیمایی انتخابی و میزان بار مجاز متفاوت است ، اما طبق آمار سال 2022 قیمت بلیط رفت و برگشت قبرس شمالی از مبلغ 8 میلیون تومان تا 52 میلیون تومان متغیر بوده است ، همانطور که گفته شد این آمار و قیمت فقط مربوط به سال 2022 است و در سال 2023 با کمی افزایش قیمت روبه رو شده است و قطعا شما با کمی جست و جو متوجه خواهید شد که می توانید با قیمت های متنوع می توانید ، بلیط قبرس شمالی را تهیه کنید.

بلیط قبرس شمالی از اصفهان ، تبریز ، مشهد ، شیراز ، تهران و ..

قطعا شما می توانید از همه شهرهای ایران که به ترکیه سفر هوایی دارند ، بلیط برای قبرس شمالی تهیه کنید ، بلیط تهران به قبرس و بلیط تبریز به قبرس معمولا از بقیه شهرها ارزانتر است ، اما شما می توانید برای ارزانتر شدن بلیط قبرس شمالی به شهر دیگر سفر کنید و سپس بلیط خریداری کنید ، به عنوان مثال با توجه به بالابودن هزینه بلیط اصفهان به قبرس شمالی ، بسیاری از اصفهانی ها ترجیح می دهند ، ابتدا یک سفر زمینی یا هوایی به تهران داشته باشند و مبدا سفر هوایی خودشان را تهران انتخاب کنند.

اختلاف ساعت ایران و قبرس شمالی

یکی از موضوعات بسیار مهم در زمان خرید بلیط قبرس شمالی اختلاف ساعت میان ایران و قبرس شمالی می باشد که در پاسخ به سوال بایبد بگوئیم اختلاف یک ساعت و نیم می باشد و ایران این مقدار زمان جلوتر است ، یعنی اگر ساعت در قبرس شمالی 10 قبل از ظهر باشد، همین زمان در ایران 11:30  قبل از ظهر می باشد که دانستن این نکته نیز مهم می باشد.

فاصله ایران تا قبرس با هواپیما

فاصله تهران تا قبرس به صورت هوایی و یک خط مستقیم فقط 1800 کیلیومتر است و این فاصله در صورتی صحیح است که امکان پرواز مستقیم از تهران به قبرس شمالی باشد و اگر در آینده این اتفاق بیفتد شما فقط با 3 الی 4 ساعت پرواز هوایی می توانستید به قبرس شمالی برسید ، اما در حال حاضر شما مجبور به استفاده از دو یا سه رواز برای رفتن به قبرس شمالی هستید که با توجه به شرکت هواپیمایی انتخابی شما 3 تا 4 ساعت طول میکشد که به ترکیه بروید و 1 ساعت هم زمان نیاز هست تا از ترکیه به قبرس شمالی برسید ، اما فراموش نکنید که در بین راه ممکن است چند ساعت هم توقف داشته باشید ، اما به صورت خلاصه شما در حال حاضر بین 6 تا 18 ساعت طول میکشد تا به قبرس شمالی برسید و همانطور که گفته شد این مدت زمان به انتخاب شما بستگی دارد.

توضیحاتی در مورد کلاهبرداری

قطعا، پرداختن به این موضوع بسیار حائز اهمیت است. قابل اعتراف است که همانطور که در هر قسمتی از جهان، مسائل مربوط به کلاهبرداری در قبرس شمالی و قانون نیز وجود دارد. این موضوع تأثیر گذاری بسیاری بر روی محیط سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک در این منطقه دارد.اگر شما به دنبال وکیل یا وکلای رسمی در قبرس شمالی هستید، من می‌توانم به شما تایید کنم که یافتن وکیلی با تجربه و معتبر تماماً اساسی است. یک وکیل رسمی قادر خواهد بود تا به شما در فرایند خرید یا فروش ملک، راهنمایی کند و موارد حقوقی و مالی را به شما توضیح دهد.

همچنین، باید به اهمیت انتخاب یک مشاور املاک واجد شرایط نیز توجه داشته باشید. یک مشاور املاک محلی با تجربه می‌تواند به شما در انتخاب صحیحی برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی کمک کند و اطمینان حاصل کند که ملکی که می‌خرید، از لحاظ حقوقی و امور اداری صحیح است.

به علاوه، پیش از هر تصمیمی مرتبط با سرمایه گذاری در منطقه، تحقیقات دقیقی در مورد شرایط قانونی و مالی مرتبط با خرید ملک در قبرس شمالی انجام دهید و از مشاوره حقوقی و مالی معتبر استفاده کنید.من توصیه می‌کنم که به دنبال وکلای رسمی قبرس شمالی یا کارشناسان حقوقی مستقل محلی باشید که بازار ملکی و شرایط قانونی در قبرس شمالی را به خوبی بشناسند.

در صورتی که شما نیاز به یافتن وکیل یا مشاور املاک معتبر دارید، می‌توانید به اتحادیه وکلا یا سازمان‌هایی که برای مراقبت از حقوق مشتریان در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراجعه کرده و نظرسنجی کنید. همچنین بررسی نظرات و تجربیات دیگران که در این زمینه فعالیت داشته‌اند نیز می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری برای انتخاب وکیل یا مشاور املاک خودتان بگیرید.اطمینان حاصل کردن از اعتبار و تجربه فرد یا شرکتی که با آنها همکاری می‌کنید امری بسیار حائز اهمیت است.

دکمه بازگشت به بالا