عمومی

قیمت خانه در کشورهای اروپایی چقدر است؟

مهاجرت امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده است. مهاجرت همیشه به مسائل کار و مسکن مربوط می شود تا شرایط بهتری ایجاد شود.

به گزارش گزارشگر یک ، “گزارشگر یک” علاوه بر این نوشت: قاره اروپا ، دومین قاره کوچک در جهان ، دارای 50 کشور مستقل و وابسته است. روسیه ، آلمان و ترکیه به ترتیب با 144.5 میلیون ، 83 میلیون و 82 میلیون نفر سه کشور پرجمعیت اروپا هستند.

طبق آخرین برآوردها برای سال 2019 ، حدود 2.7 میلیون نفر برای زندگی در شهرهای اروپا مهاجرت کرده اند و طبق آماری که تا پایان سال گذشته ارائه شده است ، 23 میلیون نفر وجود دارد که 5.1 درصد از جمعیت 447 میلیون کشور اروپایی است. . توسط خارجی ها ساخته شده است.

از بین تمام کشورهای اروپایی ، سوئیس تاکنون بیشترین جذابیت را برای مهاجران داشته است. 24.6٪ خارجی ها به این کشور مهاجرت می کنند. با این وجود این سومین کشور گران قیمت برای خرید خانه در اروپا است و متوسط ​​قیمت هر متر مربع در این کشور 13280 یورو است.

اتریش دومین کشور بزرگ مهاجرت در اروپا است که 14.4٪ از کل مهاجران به قاره اروپا نقل مکان کرده اند. با این حال ، اتریش نیز با متوسط ​​قیمت بسیار بالای مسکن ، پنجمین کشور بزرگ اروپا است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع در این کشور 9609 یورو است.

آلمان سومین کشور پرجمعیت اروپا است که 10.5 درصد از کل خارجی های مهاجرت به قاره اروپا را تشکیل می دهد. متوسط ​​قیمت خانه در آلمان در مقایسه با کشورهای اروپایی متوسط ​​است و متوسط ​​قیمت هر متر مربع در این کشور 5907 یورو است.

اسپانیا چهارمین کشور مهاجرت بزرگ در اروپا است که 9.5 درصد از مهاجران خارجی این قاره را تشکیل می دهد. این کشور به طور متوسط ​​هر متر مربع 4 هزار و 978 یورو قیمت دارد و این کشور با قیمت متوسط ​​خانه یکی از کشورهای اروپایی است.

انگلیس پنجمین کشور مهاجرت اروپا است که 8.6٪ از مهاجران خارجی به اروپا را تشکیل می دهد. انگلیس دومین کشور گرانقیمت در اروپا است که دارای خانه با متوسط ​​قیمت مسکن 21179 یورو در هر متر مربع است.

گرانترین کشور اروپایی برای خرید خانه موناکو است. موناکو که رسماً موناکو نامیده می شود ، دومین کشور کوچک در جهان و یکی از گران ترین کشورهای جهان است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع در این کشور 44،522 یورو است.

رسماً جمهوری مولداوی ، مولداوی کشوری است که در شرق اروپا محصور در خشکی است و از غرب با رومانی و از شرق با اوکراین همسایه است. ارزانترین خانه در اروپا را دارد و متوسط ​​قیمت خانه در هر متر مربع 965 یورو است.

دومین کشور ارزان قیمت اروپایی ، مقدونیه شمالی است ، کشوری که در جنوب شرقی اروپا و در بالکان محصور در خشکی است. متوسط ​​قیمت یک متر مربع خانه در این کشور 1143 یورو است و پس از آن مونته نگرو ، سومین کشور ارزان اروپا ، با متوسط ​​قیمت 1400 یورو در هر متر مربع در این کشور است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا