اقتصادی

قیمت مرغ به ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید/پیش‌بینی افزایش نرخ نداریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حبیب اسدالله نژاد در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه متوسط ​​قیمت ملی هر کیلوگرم مرغ زنده بین 15 تا 500 تومان و بین 16 تا 16 هزار تومان است ، گفت: .

وی خاطرنشان کرد: میزان تاییدیه مرغ ها 20 هزار و 400 تن است که هنوز مورد تایید تولیدکنندگان قرار نگرفته است ، زیرا ستاد تنظیم بازار پس از تصویب این نرخ ، میزان تصویب ورودی دام را در فاز 2 و هر قیمت افزایش داد. کنجاله کیلویی سویا ۲،۷۰۰ تومان ۳،۲۰۰ تومان و قیمت 1 کیلوگرم ذرت ۱،۵۰۰ تومان ۱،۷۰۰ به دلار رسیده است ، اما برای حمل و نقل ، داروها ، واکسن ها ، تجهیزات مصرفی و مرغ هستند.

فعالان بخش خصوصی تصریح کردند: ستاد تنظیم بازار باید با افزایش قیمت نهاده ها قیمت مرغ و مرغ را افزایش می داد. یک روز همچنین تصمیم بگیرید جیری و از آنجا که قیمت فعلی مناسب است ، من قیمت مصوب را بالا بردم. متوسط با هزینه سازگار نیست ، بنابراین می خواهم آن را برطرف کنم.

اسدالله نژاد افزود: با قیمت ورودی فعلی مصوب ، مرغ خام حدود 17000 تومان و مرغ گرم حدود 24،000 تا 25،000 تومان قیمت دارد. در عین حال ، این وضعیت زمانی است که دولت 100٪ ورودی را با نرخ مصوب و اکنون 80٪ را به تولیدکنندگان می دهد.

آیا این احتمال وجود دارد که بازار قیمت مرغ را برای این واقعیت که شب یلدا هستیم افزایش دهد؟ ” وی افزود: “با توجه به شرایط تولید و بازارها ، هیچ افزایش قیمتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.”

دکمه بازگشت به بالا